Skip to Content

صدیقی:

فکر می‌کردم مقابل تایپه پیروز شویم/ شرایط همین باشد باز هم نتیجه نمی‌گیریم


سرمربی تیم والیبال گاز تهران اعتقاد دارد با شرایطی که بانوان دارند باز هم همین نتایج در آینده تکرار خواهد شد.

یزد بانو;سیما صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نتایج بانوان والیبالیست در مسابقات قهرمانی آسیا و عنوان هشتمی این رقابت‌ها، اظهار داشت: فکر می‌کردم با توجه به اینکه بانوان ایرانی پیش از این مقابل تایپه بازی کرده بودند در بازی امروز این تیم را شکست دهند چرا که انگیزه داشتند امسال مقام بهتری کسب کنند. بسیار تعجب کردم که این اتفاق رخ نداد. باید ببینیم چه عاملی باعث شده این نتیجه حاصل شود.

وی ادامه داد: تصورم این بود ویتنام یا تایپه هر کدام مقابل ایران قرار بگیرند ما برنده میدان خواهیم بود، از اخباری که خوانده بودم و از صحبت‌های بازیکنان احساسم این بود بازیکنان توان بالایی دارند، یا بازی را می‌برند یا ممکن است در 5 گیم شکست بخورند اما اینکه چرا نتیجه‌ای بدتر از قبل حاصل شده باید مورد بررسی قرار گیرد.

سرمربی تیم والیبال بانوان گاز تهران با بیان اینکه بازیکنان ایرانی در سال یک بار و آن هم یک هفته در چنین مسابقاتی شرکت می‌کنند، تصریح کرد: 5 ماه تمرین تیم ملی برگزار می‌شود و در آخر هم یک هفته در مسابقات شرکت می‌کنند بنابراین تا سال بعد دیگر بازی‌ تدارکاتی ندارند، پسران الگوی خوبی در این مورد هستند، شاید توقع زیادی باشد که فدراسیون همان کاری که برای پسران انجام می‌دهد برای دختران هم انجام بدهد اما می‌بیند برای پسران جواب می‌دهد و اسپانسر جذب می‌شود اما برای دختران محدودیت وجود دارد، همین‌ها باعث می‌شود فدراسیون دست به عصا حرکت کند، تا زمانی که شرایط این است نتیجه هم همین است.

صدیقی با بیان اینکه لازم است یک سال بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند عنوان کرد: برگزاری چندین بازی حتی داخلی در یک سال باعث می‌شود تا همه حرکات ملکه ذهن بازیکنان شود. بازیکنان وقتی برمی‌گردند در لیگ با خودشان بازی می‌کنند، 20 ماه سیستم بازی خودمان را دارند تا سال دیگر که بتوانند در مسابقات شرکت کنند، هیچ تیمی اینگونه نتیجه نمی‌گیرد، ما توانایی رویارویی با تایپه و ویتنام را داریم اما باید یک برنامه‌ریزی درست وجود داشته باشد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری