Skip to Content

مولاوردی در اردکان؛

مردم‌‌داری، ایمان و اخلاص از نشانه‎‎های بارز آیت الله خاتمی (ره) بود


شهین‌‌دخت مولاوردی، اظهار داشت: «آیت الله خاتمی»، انسان وارسته‎‎ای بود که با تعابیر حضرت امام در وصف ایشان، آوازه یک انسان کامل و انقلابی تمام عیار در سرتاسر ایران طنین‎‎انداز شده است.

به گزارش یزدبانو به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ «شهین‌‌دخت مولاوردی» معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده در مراسم سالیاد آیت الله خاتمی که با حضور پرشمار مردم دارالعباده یزد، جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، با ابراز خوشنودی از حضور در شهر عالم دیار کویر، حضرت آیت الله خاتمی (ره)، مردمداری، ایمان و اخلاص را از نشانه‎‎های بارز آن عالم جلیل القدر ذکر کرد.

وی اظهار کرد: آیت الله خاتمی، انسان وارسته‎‎ای بود که با تعابیر حضرت امام(ره) در وصف ایشان، آوازه یک انسان کامل و انقلابی تمام عیار در سرتاسر ایران طنین‎‎انداز شده است.

معاون رئیس جمهور، ابراز امیدواری کرد که همه خصوصاً مسؤلان، توفیق رهروی از چنین انسان بزرگی را نه تنها در امور زندگی بلکه در امور کشورداری کسب کنند.

حجت الاسلام "محمود رستگاری" سخنران این مراسم نیز با اشاره به خصایص پرشمار این عالم عالیقدر، گفت: همان طور که امام راحل(ره) از خصایص مرحوم خاتمی نامبردند، آن مبارز مجاهد در تاریخ انقلاب ماندگار شده است.

وی در پایان افزود: سیدروح الله خاتمی با اخلاق مداری خود نشان داد که دین مبین اسلام دین اخلاق و مردمداری است و ایشان آینه تمام نمای این خصایص بودند.

انتهای پیام / ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری