Skip to Content


کم کردن فاصله بین آزمایشگاه و بالین بیماران از اهداف سمینار ناباروری در یزد


سرپرست اداره امور آزمایشگاه‌های یزد کم کردن فاصله بین آزمایشگاه و بالین بیماران را یکی از راهکارهای ارائه خدمات سریع و مطمئن دانست.

به گزارش یزدبانو، دکتر "رضا منصوری" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا- منطقه یزد،‌ با اشاره به برگزاری سمینار آزمایشگاه و بالین اختلالات هورمونی و ناباروری در یزد،‌ هدف از برگزاری این سمینار آموزشی را آموزش، ایجاد ارتباط و زبان مشترک بین آزمایشگاه و بالین بیمار دانست و بیان کرد: این سمینار دارای دو امتیاز آموزش مداوم و پودمان آموزشی است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد ارتباط مستمر بین آزمایشگاه و پزشک، گفت: متأسفانه علی رغم وجود تکنیک‌های مناسب، هنوز در برخی از مواقع شاهد سردرگمی پزشکان در ارتباط با آزمایشگاه هستیم.

سرپرست اداره امور آزمایشگاه‌های استان در ادامه بررسی،‌ تبادل نظر در مورد اختلافات موجود بین متخصصین آزمایشگاه و پزشکان را از دیگر اهداف این سمینار آموزشی دانست و خاطرنشان کرد: بیش از 150 پزشک،‌ کارشناس آزمایشگاه و متخصص آزمایشگاه پزشکی استان در این سمینار حضور دارند.

منصوری با بیان این که پویایی و گستردگی حیطه یکی از ویژگی‌های حوزه آزمایشگاه پزشکی کشور است، اظهار کرد: در این سمینار یک روزه تکنیک‌های جدید آزمایشگاهی معرفی و مورد بحث قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اداره امور آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی یزد طی دو سال گذشته بیش از 10 مورد سمینار پیرامون تیروئید، دیابت، میکروب شناسی و ایمونولوژی با هدف ارتقای ارائه خدمات برگزار کرده است.

گفتنی است؛ برگزاری یک پنل تخصصی و سخنرانی پنج نفر از متخصصان و کارشناسان آزمایشگاهی از دیگر برنامه‌های سمینار آزمایشگاه و بالین اختلالات هورمونی و ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی یزد است.

انتهای پیام / ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری