Skip to Content

راه‌آهن اعلام کرد

گردشگران اروپایی صبح چهارشنبه مهمان یزدی ها می شوند


نخستین قطار حامل گردشگران اروپایی دوشنبه ۷ مهرماه از مرز ریلی رازی وارد ایران می شود.

به گزارش خبرنگار یزدبانو به نقل از یزدرسا، نخستین قطار حامل گردشگران اروپایی دوشنبه ۷ مهرماه از مرز ریلی رازی وارد ایران می شود.


این  قطار حامل گردشگران اروپایی از کشورهای آلمان، روسیه، سوئیس، دانمارک، انگلستان، استرالیا، اسپانیا، سنگاپور و ترکیه در قالب دو گروه 78 نفره به منظور بازدید از شهرهای تاریخی کشورمان وارد ایران خواهد شد.
گروه اول در شهر استانبول با یک قطار مخصوص گردشگری روز 7 مهرماه از مرز ریلی رازی- کاپیکوی وارد کشور ایران می شوند و پس از عبور از شهر تبریز، از اماکن تاریخی و مذهبی شهرهای زنجان، یزد، اصفهان، شیراز و تهران بازدید کرده و در پایان سفر، از تهران با هواپیما به استانبول باز خواهند گشت.
گروه دوم نیز ابتدا با هواپیما وارد تهران شده و در ایستگاه راه آهن تهران سوار بر قطار فوق شده و پس از بازدید از شهرهای شیراز، اصفهان، یزد و زنجان، 19 مهرماه از مرز ریلی رازی خارج شده و به ترکیه مراجعت می‌کنند.
به گزارش خبرنگار یزد رسا، معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزداز استقبال از اولین قطار گردشگران اروپایی با حضور 100 گردشگر از کشورهای فرانسه، آلمان، نروژ، اتریش و غیره که پس از توقف کوتاه در زنجان به یزد سفر می‌کنند.
سید مصطفی فاطمی ادامه داد:  گردشگران اروپایی صبح روز چهارشنبه  9 مهرماه  از ایستگاه راه آهن یزد وارد شهر یزد خواهند شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری