Skip to Content


۵۱ مبلغ زن مردادماه به نقاط مختلف استان یزد اعزام شدند


کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در مردادماه و در طول دهه کرامت ۵۱ مبلغ زن به نقاط مختلف استان یزد اعزام شده اند.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام حسین میر جلیلی کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه تبلیغ حکیمانه دین در زمره رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی است گفت: در این راستا جهت پاسداشت مناسبت های ملی و ذهبی مبلغین و مبلغات به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

میرجلیلی ترویج و توسعه افکار و اهداف ائمه اطهار به‌ویژه امام رضا(ع) در جامعه را ضروری دانست اضافه کرد: امروز امت اسلامی در ابعاد و حوزه‌ها مختلف به‌ویژه در عرصه وحدت نیاز به بهره‌گیری از تعالیم الهی و انسان‌ساز رضوی را دارند.
کارشناس اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: در این راستا و با برنامه ری ی های صورت گرفته در دهه کرامت ۱۵۲ مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام شده اند.
وی افزود: از مجموع مبلیغن و مبلغات اعزامی به نقاط مختلف استان ۵۱ نفر مبلغه بوده اند که در دهه کرامت به فعالیت تبلیغی پرداخته اند.
میرجلیلی اظهار داشت: اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، پاسخگویی به سوالات شرعی، برگزاری گفتمان های دینی با محورهای سبک زندگی رضوی، تبیین سره و زندگانی امام رضا (ع)، جاب و عفاف، صیانت از حقوق شهروندی، اقتصاد مقاومتی، ولایت فقیه و همچنین اولویت های مطرح شده توسط مقام معظم رهبری در بحث آسیب های اجتماعی درمحورهای اعتیاد، طلاق، مبارزه باقاچاق کالا ازمهم ترین برنامه های روحانیون اعزامی بوده است.

انتهای پیام / ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری