Skip to Content


ارائه ۱۵۰ جلد کتاب پیرامون امام یازدهم در یک نرم افزار


بخش زندگی نامه امام حسن عسکری(ع) در نرم افزار سیره معصومان ۴هزار و ۸۱۴ فیش پژوهشی برگرفته از۷۴عنوان کتاب پیرامون این امام همام را در دسترس علاقه مندان قرار داده است.

به گزارش یزددبانو؛ کارشناس محتوایی نرم افزار «سیره معصومان(ع)» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: نرم افزار سیره معصومان(ع)، نرم افزاری جامع پیرامون زندگی ائمه اطهار(ع) است که یکی از بخش های آن زندگانی امام حسن عسکری(ع) می باشد که اطلاعات ارزشمندی را به مخاطبین خود می دهد.


حجت الاسلام سید احمد الحسینی افزود: از ویژگی های این بخش از نرم افزار سیره معصومان(ع) می توان به؛ اتصال ۴۸۱۴ فیش پژوهشی از ۷۴عنوان کتاب در ۱۵۰ جلد به درختواره امام حسن عسکری(ع ) در موضوعاتی از جمله؛ احوال شخصی، امامت، سیره، مناقب، پس از امام حسن عسکری (ع)، اصحاب و راویان، سالشمار، کتابشناسی اشاره کرد.


این محقق و پژوهشگر علوم و معارف اسلامی بیان داشت: ارائه ۴ عنوان کتاب اختصاصی امام(ع) در ۹ جلد به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی مانند: مسند الامام العسکری (ع)، موسوعه الامام عسکری(ع) و… در بخش کتابخانه از جمله دیگر امکانات این نرم افزار گرانسنگ می باشد.


وی ادامه داد: ارائه رخدادهای زمانی مرتبط با زندگانی امام حسن عسکری (ع) در گاهنامه به سه زمان شمسی، قمری و میلادی همچنین ارائه نموداری و مشجر تبار امام حسن عسکری (ع) در بخش تبارنامه با قابلیت اتصال به متن از دیگر قابلیت های این نرم افزار است.


حجت الاسلام و المسلمین الحسینی اظهارداشت: ارائه ۳ زیارتنامه مخصوص امام و ۶ قطعه شعر زیبا در مدح ایشان با قابلیت پخش صوت در بخش نجوانامه، نمایش ۲۵ تصویر قدیمی و جدید از سامرا، ارائه ۳۵۸ آیه در شأن و منقبت معصومین (ع) از جمله امام حسن عسکری(ع) از جمله دیگر امکانات و قابلیت های این برنامه می باشد.

انتهای پیام / ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری