Skip to Content


اشتغال، ازدواج و مسکن سه دغدغه مهم جوانان است


معاون فرماندارمیبد در دومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان این شهرستان گفت: امروز اگر ما جوانان را باور کنیم بسیاری از مسائل و مشکلاتمان حل می‌شود.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان یزد؛ معاون فرماندارمیبد ازدواج، اشتغال و مسکن را سه دغدغه اصلی جوانان دانست و افزود: تأمین این فرصت‌ها برای جوانان علاوه بر فرهنگ‌سازی نیاز به ایجاد زمینه‌های آن در جامعه است.
سید محسن فلاح با اشاره به نقش آموزش پیش از ازدواج در تقویت پایه‌های کانون خانواده گفت: آموزش مهارت‌های زندگی و پیش از ازدواج قطعاً واکسن خوبی برای جامعه جوان است.
فلاح بابیان اینکه جوانان ذخایر انسانی، علمی و اقتصادی و فرهنگی هستند بر حمایتان جی اوها و مؤسسات مردم‌نهاد از این سرمایه عظیم تأکید کرد و افزود: همه ادارات و دستگاه‌ها باید عملکرد خود را در راستای عملی شدن دغدغه‌های جوانان به دبیرخانه ستاد اعلام کنند تا در فرصت مناسب در این زمینه تصمیم‌گیری‌های منطقی و عقلانی صورت گیرد.
ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان میبد با حضور سیدمحسن فلاح معاون فرماندار میبد ، محمدرضا زارع بیدکی معاون اداره ورزش و جوانان میبد و دیگر اعضا در محل فرمانداری میبد تشکیل جلسه داد.
در این جلسه که با موضوع ازدواج برگزار شد اعضاء در خصوص آسیب ها و معضلات ازدواج و همچنین برنامه ریزی در خصوص اقدامات دستگاههای اجرایی در هفته ازدواج بحث و تبادل نظر نمودند.لازم به ذکر است در این جلسه  رییس اداره ثبت احوال شهرستان میبد نیز گزارشی از وضعیت ازدواج و طلاق ثبت شده در میبد را طی چهارده سال گذشته ارائه کرد.

انتهای پیام / ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری