Skip to Content

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

باید شهیدان را به عنوان الگوی ماندگار به نسل جوان معرفی کنیم


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در یادواره سرداران و 23 شهید اشکذر گفت: باید معرفی شهیدان به عنوان الگو‌هایی ماندگار به نسل جوان به عنوان یک ضرورت باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش یزدبانو به نقل از روابط عمومی سپاه الغدیر یزد،  سرهنگ هاتفی در  اولین یادواره سرداران و ۲۳ شهید محله پشت باغ کاج اشکذر اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل امروز و انتقال اهداف و آرمان‌های شهدا به نسل آینده است.

وی تصریح کرد: شهیدان جان خود را در طبق اخلاق قرار داده و در برابر دشمنان ایستادند و به معنی واقعی کلمه شجاعت، غیرت، مردانگی و از خود گذشتگی را به نمایش گذاشتند، لذا معرفی شهیدان به عنوان الگو‌هایی ماندگار و بی بدیل به جامعه به عنوان یک ضرورت باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخت و اظهار کرد: دفاع مقدس یک نبرد نابرابر درمقابل جهان استکبار شرق و غرب در عصر خود بود و ارتش بعثی از حمایت غربی‌ها برخوردار بود، یعنی طرف مقابل ایران فقط یک فرد یا یک کشور نبود بلکه عراقی‌ها از کل دنیا و استکبار جهانی و کشور‌های عربی حمایت می‌شدند و همه در مقابل ایران صف بسته بودند.

حاج جواد کمالی گفت: ایجاد شوق و اهمیت جان دادن در راه وطن و انقلاب اسلامی اشتیاقی بود که در دل رزمندگان موج میزد و باعث شد اتفاقات خوبی رقم بخورد.

پخش کلیپ و مدیحه سرایی از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/ش

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری