Skip to Content

قدیری ابیانه:

برخی تنها زمانی قدر امنیت را می‌دادند که زن و فرزندشان در خطر باشد


یک کارشناس مسائل سیاسی با انتقاد از برخی مواضع تخریبی نسبت به مدافعان حرم گفت: برخی تنها زمانی قدر امنیت را می‌دادند که زن و فرزندشان در خطر باشد.

به گزارش یزدبانو؛ محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به اینکه حمله به حرمین شریفین در عراق و سوریه حمله به اسلام است گفت: هدف اصلی مدافعین حرم دفاع از اسلام ناب و تشیع است.

وی افزود: استکبار جهانی به دنبال از بین بردن اصل و اساس اسلام و تجزیه‌ی کشورهای اسلامی است؛ لذا دفاع از تمامیت اسلام و مقابله با توطئه‌های دشمن یکی از اهداف اصلی مدافعان قلمداد می‌شود.

کارشناس مسائل استراتژیک بابیان این مطلب که دشمن به‌وضوح اعلام کرده خواستار تجزیه‌ی کشورهای اسلامی علی‌الخصوص کشور ماست تصریح کرد: آن‌ها برای سلطه و غارت منابع کشورمان از هیچ توطئه‌ای‌ دریغ نکرده و نمی‌کنند.

قدیری ابیانه به ارزیابی دشمن در خصوص محور تمدن سازی اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران می‌کوشد جهان اسلام را متحد کند تا به هدف بزرگ خود یعنی تشکیل تمدن اسلامی برسد و قطب بزرگ اسلام را در جهان تشکیل دهد.

وی با تأکید بااینکه توطئه‌ها علیه ایران بر اساس تمامیت اسلام و کشورهای اسلامی است اظهار داشت: کسانی که به مبارزه با داعش و استکبار رفتند و لقب مدافعان حرم را گرفتند در حقیقت دفاع از تمامیت ارضی و استقلال و عزت کشور را سرلوحه‌ی کار خود قراردادند.

تحلیلگر مسائل سیاسی به توطئه‌ی جدید دشمن در منطقه اشاره کرد و گفت: یکی از نقشه‌های پلید دشمنان تجزیه همه‌ی کشورهای اسلامی به بهانه‌ی قومیت‌گرایی است که البته با شکست مواجهه خواهد شد.

وی انتشار تصویر شهید حججی قبل از شهادت را نمونه‌ای از اشتباهات دشمن دانست و تصریح کرد: در این تصویر ترس و وحشت در چهره‌ی آن ملعون نمایان بود. البته عجین شدن ذهن ملت با واقعه‌ی کربلا یکی از دستاوردهای انتشار این عکس بود.

کارشناس مسائل سیاسی خلوص شهید حججی و روحیه‌ی شهادت‌طلبی او را تحسین‌برانگیز خواند و وجود این فرزند انقلابی را در این برهه از زمان مایه‌ی افتخار اسلام و کشور دانست.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا خاطرنشان کرد: با اشاره به این موضوع که اکثر انتقادات از مدافعین حرم به دلیل سطحی‌نگری ایجادشده اذعان کرد: افراد مطرح کننده‌ی نقدها فقط زمانی که امنیت زن و فرزندان خودشان درخطر باشد قدر امنیت و لزوم حراست از ان را درک می‌کنند. شهید حججی به بسیاری از ابهام‌ها در خصوص مدافعان حرم و جایگاه رفیع آنان پایان داد.

وی در پایان، تشیع جنازه‌ی عظیم شهید حججی را نشانه‌ی قدردانی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: همه‌ی ما باید در قبال دفاع از انقلاب، اسلام و ایران مسئولیت‌پذیر باشیم و جبهه‌ی مقاومت را علیه توطئه‌ها تقویت کرده و نگذاریم این درگیری‌ها به درون کشور سرایت کند ان‌شاءالله.

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری