Skip to Content

مسئول بسیج جامعه زنان کشور؛

برنامه‌هاي سازمان بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته زن تشریح کرد


ارسال پیام همبستگی به زنان جبهه مقاومت، رونمایی از دومین جلد از سلسله کتاب‌های معرفی «الگوی سوم» به قلم حجت الاسلام هدایت نیا در سازمان بسیج و نیز برگزاری نمیشگاه های فرهنگی در استان‌ها بخشی از برنامه‌های این سازمان در هفته زن خواهد بود.

به گزارش یزدبانو به نقل از «سازمان بسیج جامعه زنان کشور»  در خصوص برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن گفت: دستورالعملی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این هفته که در سال 95 متقارن با تعطیلی ایام نوروز است به سازمان‌های بسیج زنان سراسر کشور ارسال شده است.

وی برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی با هدف گردشگری تعالی‌بخش را از دیگر برنامه‌های این هفته دانسته و افزود: برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی در مراکز گردشگری هر استان و نیز نقاطی که به لحاظ منابع آب و هوایی ثقل مسیر گردشگران است، در این هفته برگزار خواهد شد.

اصلانی فعالیت در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های این هفته دانسته و افزود: برنامه‌های متنوعی را در فضای مجازی پیش بینی کرده‌ایم و تهیه گزارش، مصاحبه و بنرهای فرهنگی را در سایت‌های وابسته این سازمان خواهیم داشت.

وی دیدار از خانواده‌های معظم 7هزار زن شهید و نیز تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم را از دیگر برنامه‌های سازمان در کل کشور اعلام کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، مهمترین برنامه این هفته را روز 11 فروردین دانسته و گفت: در روز میلاد حضرت زهرا(س) که همزمان با 11 فروردین است، برنامه های مختلفی اجرا خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به اجرای سرود، تواشیح و برگزاری مسابقات فرهنگی برای جوانان و نوجوانان و مسابقه نقاشی برای کودکان و برای خانواده‌ها نیز مشاوره خانوادگی و تربیتی را اجرا می‌کنیم.

اصلانی در خصوص برنامه‌های ویژه سازمان بسیج زنان کشور نیز گفت: ارسال پیام همبستگی به زنان جبهه مقاومت در فلسطین، سوریه، لبنان، عراق و بحرین و همچنین رونمایی از دومین جلد از سلسله کتاب‌های معرفی «الگوی سوم» به قلم حجت الاسلام هدایت نیا در تبیین الگوی زن مسلمان در این هفته انجام خواهد شد.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری