Skip to Content

همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد

برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت بزرگداشت روز شهدا در اشکذر


رئیس اداره بنیاد شهبد و امور ایثارگران اشکذر گفت: با توجه به تعطیلی آخر سال مدارس و نزدیک شدن به ایام نوروز ما این همایش را در روز 21 اسفند ماه برگزار می‌کنیم که با شکوه بیشتری برگزار شود.

به گزارش یزدبانو به نقل از یزد رسا، رئیس اداره بنیاد شهبد و امور ایثارگران شهرستان اشکذر در گفت وگو با خبرنگار نسیم صادق، با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در روز 22 اسفندماه سال 58، اظهار داشت: به مناسب سالروز این نهاد مقدس روز 22 اسفند ماه به عنوان روز بزرگداشت شهدا در تقویم به ثبت رسیده که باید با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا این روز را گرامی بداریم.

 

"پور عسکری" رئیس اداره بنیاد شهبد و امور ایثارگران اشکذر با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور همایش پیاده‌روی به مناسبت بزرگداشت روز شهدا برگزار شود، گفت: البته با توجه به تعطیلی آخر سال مدارس و نزدیک شدن به ایام نوروز ما این همایش را در روز 21 اسفند ماه برگزار می‌کنیم که با شکوه بیشتری برگزار شود.

 

وی با تأکید بر حضور خانواده‌های شهدا، دانش‌آموزان و دانشجویان در این همایش پیاده‌ روی افزود: تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای حضور پرشور مردم در این پیاده‌روی برای زنده نگه‌ داشتن یاد شهدا ضروری است.

 

وی با بیان اینکه همایش پیاده‌روی باید در شأن و جایگاه شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان برگزار شود، خاطرنشان کرد: مسیر این پیاده‌روی از میدان مسجدالرضا اشکذر به سمت مزار شهدای اشکذر ختم می‌شود.

 

دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار شهدا و برگزاری مسابقه انشاء نویسی دانش آموزان از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت این روز انجام میشود.

انتهای پیام/ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری