Skip to Content

ارزیابی عملکرد دولت از نگاه بانوان یزدی؛

بیکاری؛ ارمغان دولت فعلی/ معیشت مردم را در نظر بگیرید


با توجه به اینکه یکی از شعارهای انتخاباتی دولت یازدهم تمرکز بر مسئله اقتصاد و مشکلات معیشتی مردم بوده است و با وجود اینکه بیش از900روز از آغاز دولت یازدهم می‌گذرد، آمارها نشان دهنده خلاف این مسئله است.

یزدبانو؛ با توجه به اینکه یکی از شعارهای انتخاباتی دولت یازدهم تمرکز بر مسئله اقتصاد و مشکلات معیشتی مردم بوده است و با وجود اینکه بیش از900روز از آغاز دولت یازدهم می‌گذرد، آمارها نشان دهنده خلاف این مسئله است.

صاحب نظران معتقدند که دلیل ضعف اقتصادی دولت یازدهم تمرکز بیش ازحد آنها در مسئله هسته‌ای کشورمان می‌باشد.
 
خبرنگار یزدبانو از بانوان یزدی خواسته است تا ارزیابی خود از عملکرد دولت یازدهم را عنوان کنند.

بانو نادری با بیان دغدغه‌های خود در زمینه‌های اجتماعی می‌گوید: مردم از دولت انتظار داشتند بیکاری را در جامعه کاهش دهد.

وی بیکاری را بزرگترین مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد و افزود: ریشه بسیاری از معضلات را باید در این عارضه جستجو کرد؛ با سامان‌ بخشیدن به وضع اقتصاد و به حرکت درآوردن چرخ صنعت و تولید می‌توان این بحران را برطرف ساخت.

راضیه دهقان در مورد عملکرد اقتصادی دولت گفت: جامعه امروز گریبان‌گیر رکود شدید اقتصادی است؛ این در حالی است که دولت قول بهبود وضعیت اقتصادی را به مردم داده بود.

فاطمه خدمه نیز در مورد عملکرد دولت در حوزه اقتصاد گفت: عملکرد اقتصادی دولت نسبتا مناسب بوده به این معنا که در برخی زمینه‌ها خوب عمل کرده اما در بسیاری موارد عملکرد خوبی را از خود ارائه نداده است.

سمیرا عباسی دانشجوی رشته حقوق نیز درباره عملکرد دولت گفت: افزایش بیکاری در جامعه، عدم توسعه در اشتغال ومسائلی از این قبیل باعث نارضایتی مردم از عملکرد دولت شده است.

وی ادامه داد: زمانی به عملکرد دولت می‌توان نمره قبولی داد که از خود استقلال اقتصادی داشته باشد و به جای اولویت دادن به مسائل سیاسی در کشور به مسائل اقتصادی پرداخته شود.

مریم رنجبر نیز در رابطه با سیاست‌های اقتصادی دولت گفت: مردم در جامعه با معضلاتی همچون بیکاری و رکود به طور جدی مواجه هستند؛ بنابراین از دولت انتظار می‌رود در این حوزه عملکرد خوبی را از خود ارائه دهد تا آسیب‌های جدی به جامعه وارد نشود.

این بانوی یزدی اضافه کرد: در دولت باید به مباحث اقتصادی پرداخته شود؛ شعارهای سیاسی را کنار بگذارند تا دلسردی مردم نسبت به دولت کاسته شود.

بانوی جوان یزدی نیزبیکاری را یکی از عارضه‌های مزمن اقتصاد این دولت برشمرد وافزود: من ازعملکرد دولت در عرصه اقتصاد به طور کامل راضی نیستم.

وی تصریح کرد: دولتی‌ها در شرایطی که باید به مسائل اقتصادی توجه شود تمام قوت خود را بر مسائل سیاسی سرمایه‌گذاری کرده‌اند؛ در حالی که توجه به معیشت مردم از اهمیت زیادی برخوردار بوده و حلال بسیاری از مشکلات خواهد بود.

انتهای پیام/د




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری