Skip to Content


تجمع «مدافعان حریم خانواده» در شهرستان بهاباد +تصاویر


تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور با شکوه بانوان و دختران محجبه بهابادی بر گزارشد.

به گزارش خبرنگاریزدبانو به نقل از بهاباد، تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده  به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری با حضور با شکوه بانوان و دختران محجبه بهابادی بر گزارشد.

بانوان ولایی و فاطمی با حضور خود در این مراسم نشان دادند که همچنان مدافع حریم خانواده خود هستند و با حجاب خود آرامش را به جامعه منتقل می کنند.

به گفته حدادزاده مسئول حوزه مقاومت خواهران کوثر ناحیه مقاومت بسیج  بهاباد در حاشیه این مراسم گفت : مردم ایران در این روز حماسی با گذشتن از جان خود از حجاب و عفاف حمایت کردند و این روز برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد و بنا به فرموده حضرت امام این روز تاریخی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

وی افزود: مردم ایران همه ساله در این روز تاریخی با تجمع در تمام شهرهای کشور با سر دادن شعارهای ترویج عفاف و حجاب در جامعه سبک زندگی عفیفانه را در جامعه ترویج می‌دهند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری