Skip to Content

گفتگو/ مدیر حوزه علمیه نرجس(س):

حوزه علمیه خواهران بخش محمد آباد یزد برای ترم جدید ثبت نام می کند/پذیرش بدون آزمون


مدیر حوزه علمیه حضرت نرجس(س) بخش مرکزی یزد از ثبت نام جدید این حوزه ویژه فارغ التحصیلان مقاطع سیکل، دیپلم و کارشناسی برای ادامه تحصیل در علوم حوزوی و پذیرش تنها از طریق مصاحبه حضوری و بدون ازمون کتبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، رقیه کوچکی در گفتگو با خبرنگار یزدبانو اظهار کرد : حوزه علمیه حضرت نرجس(س) واقع در روستای محمد اباد یزد که تنها در چند کیلومتری شهر یزد در مسیر مهریز قرار دارد برای ترم تحصیلی مهر اینده ثبت نام می کند.
کوچکی افزود : این حوزه علمیه درسال تحصیلی جدید بدون آزمون کتبی، فقط ازطریق مصاحبه درمقطع کارشناسی دردوره های حضوری ونیمه حضوری ثبت نام می نماید و بانوانی که دارای مدرک سیکل هستند می بایست مدت زمان تحصیل بیشتری را  تا رسیدن به مقطع کارشناسی بگذرانند.
وی تصریح کرد : عزیزانی هم که دارای مدرک، دیپلم،  کارشناسی و بالاتر هستند بدون رط سنی می توانند در حوزه ادامه تحصیل دهند.
مدیر حوزه علمیه حضرت نرجس(س) با اشاره به اینکه یکی از اهداف تحصیل در حوزه های علمیه، توفیق شاگردی مکتب اهل بیت(ع) و زمینه سازی برای ظهور ولیعصر(عج) با تربیت سربازانی شایسته است گفت : .شروع ثبت نام از بهمن ماه در رشته عمومی آغاز شده است وتاپایان اسفندماه ادامه دارد.
کوچکی  تصریح کرد : این حوزه دارای دو بخش حضوری و نیمه حضوری است که بخش نیمه حضوری ان پس از گذراندن دو سال به صورت حضوری قابل اجرا خواهد بود.
وی امکانات این حوزه برای بانوان داری فرزند خردسال را تأسیس یک مهدکودک در محل حوزه عنوان کرد  افزود : سرویس ایاب و ذهاب برای طلاب در مسیرهای مشخص شده تدارک دیده شده است.
شایان ذکر است : در تمام شهرستانهای استان یزد حوزه علمیه خواهران تأسیس شده است و استان یزد دارای 14 حوزه علمیه ویژه خواهران در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است که برخی از این حوزه ها به صورت شبانه روزی از اقصی نقاط استان  طلبه می پذیرند و بزودی مقطع دکترای حوزوی نیز در یزد راه اندازی می شود.
علاقه مندان در هر یک از شهرستانها می توانند به حوزه های علمیه همان شهرستان مراجعه کنند.
انتهای پیام/ص

 


 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری