Skip to Content

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛

دبیرخانه تشکل‌های مردمی در یزد تشکیل می‌شود


رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: گفت: در نظر داریم تا با تشکیل دبیرخانه تشکل‌های مردمی، بستری مناسب برای اجرای ایده‌های سازنده ایجاد کنیم.

به گزارش یزدبانو، عباس ملازینلی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد، گفت: بر اساس سازمان‌دهی‌های کلان کشوری عمده نقش‌های حکومتی در دولت تعریف‌شده و نقش مردم در این تصمیم‌گیری‌ها مقدار چشمگیری را به خود اختصاص نداده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس عمده نگاه جامعه به دولت بوده و مردم به‌طورکلی به‌جای ورود جدی به طرح‌های جامعه، نقش نظاره‌گر را برای خود انتخاب کرده‌اند، ولی باید به این نکته توجه داشت که توان دولت‌ها پاسخگوی اجرای کامل این برنامه‌ها نبوده و برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های کلان کشوری حضور مردم و نهادهای مردمی امری ضروری است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در ادامه از تلاش این سازمان در راستای اشاعه حضور تشکل‌های مردمی در برنامه‌های شهرداری یزد خبر داد و تصریح کرد: در نظر داریم تا با تشکیل دبیرخانه تشکل‌های مردمی ضمن بهره‌وری هرچه بالاتر از ظرفیت مردمی در اجرای برنامه‌ها، بستری مناسب برای اجرای ایده‌های سازنده ایجاد کنیم.

ملازینلی در پایان اذعان کرد: در این دبیرخانه ضمن هم‌افزایی گسترده این سازمان‌ها با دولت و نیز با یکدیگر از موازی کاری‌های موجود در این عرضه و اتلاف وقت و هزینه‌های موجود نیز جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری