Skip to Content

پدر و مادرها بخوانند؛

راهی برای عدم وابستگی به شبکه‌های اجتماعی/ زنان فرزند استکبارستیز تربیت کنند


یک کارشناس مذهبی در یزد با اشاره به آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی گفت: والدین با گذراندن وقت بیشتری با فرزندانشان می توانند از وابستگی آنها به موبایل، شبکه های اجتماعی و دیگر رسانه ها جلوگیری کنند.

به گزارش یزدبانو، حجت الاسلام والمسلمین محسن وافی در نشست روشنگری عمومی با محوریت استکبار ستیزی گفت: با توجه به روایت« کل مولود یولد علی الفطرة  ثمّ أبواه یهودانه وینصرانه ویمحسانه »، مهم‌ترین سلاح جامعه برای یهودی‌ستیزی واستکبار‌ستیزی پدر ومادر خانواده هستند.

وی با بیان اینکه در آغاز خلقت آفرینش استکبار وجود داشته است  اذعان کرد:  باید با مطالعه به نظر اسلام در مورد استکبارستیزی پی ببریم.

وافی با تاکید بر ضرورت توجه بر استکبارستیزی اذعان کرد: اگر در هر جامعه‌ای همه افراد وظایف خود را به خوبی انجام دهند استکبار در آن جامعه رخت بر می بندد.

وی وظیفه هر فرد در مقابل استکبارستیزی را فردی و کلی بیان کرد و افزود: زنان و مردان در زمینه استکبارستیزی هرکدام به نوبه خود وظایفی را دارند.

این کارشناس مذهبی ادامه داد: از اصلی ترین وظایف زنان طبق روحیاتی که خداوند در وجودش نهاده ، تربیت فرزند است؛ آنان با تربیت صحیح فرزند می‌توانند فرزندانی به بار آورند که در مقابل استکبار ایستادگی کرده و در نهایت از کیان خانواده و میهن دفاع کنند.

وی از اهداف شوم دشمن را از بین بردن حیا در محیط خانواده بیان کرد و افزود: دشمن با به کارگیری مهارت خاص و بصورت نامحسوس تمام تلاش خود را برای از بین بردن بنیان خانواده دارد.

وافی در ادامه شناخت استکبار زمان توسط مادران و ضرورت آموزش آن به فرزندان را یادآور شد و اظهار کرد: مادران باید با هوشیاری فرزندان خود را در برابر استکبار ستیزی واکسینه کرده و مراقب باشند تا قبل از آنکه دیگران برنامه زندگی را برای آنها دیکته کنند، خود فرزندانشان را به مسیر درست زندگی هدایت کنند.

این کارشناس مذهبی  اذعان کرد: اشتغال بیرون از منزل بانوان در بیرون از خانه نمی‌تواند مانعی برای تربیت صحیح فرزند باشد.

انتهای پیام/ش




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری