Skip to Content

فرماندار ابرکوه:

رواج اشتغال و حل مشکل بیکاری، مهمترین سیاست نظام اسلامی است


فرماندار ابرکوه در جلسه کارگروه اشتغال در فرمانداری شهرستان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال رواج اشتغال و حل کردن مشکل بیکاری و از بین بردن چالش هایی است که در کنار بیکاری در جامعه به وجود می آید.

به گزارش یزد بانو خبرنگار یزد رسا از ابرکوه، جلسه کارگروه اشتغال در فرمانداری با حضور دکتر محمدحسین ریاحی مدیر کل تعاون، کار رفاه اجتماعی استان یزد، عاقبت بخیری و سالاری از معاونین مدیر کل، مهندس اسماعیل برزگر زاده فرماندار ابرکوه، مهندس ناصر زارع رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان و دیگر مسئولین در محل فرمانداری ابرکوه برگزار شد.
در این جلسه اسماعیل برزگرزاده فرماندار ابرکوه، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت امام حسن عسگری(ع) اظهار داشت: اشتغال و داشتن حرفه برای هر انسان حائز اهمیت است ولی برای جوانان اهمیت مضاعف و ویژه ای دارد. مهندس برزگرزاده گفت: کار و انسان رابطه متقابلی دارند، انسان آفریننده کار است و کار هم به انسان نشاط و عزت می بخشد. کار منشاء آرامش روحی، عزت و پویایی اقتصاد می شود و بر خلاف آن تنبلی آرامش و عزت را از بین می برد. فرماندار افزود: هر نظام سیاسی به دنبال رواج اشتغال در جامعه است به خصوص نظام جمهوری اسلامی ایران که بر پایه شرع استوار شده است. لذا این نظام در پی حل کردن مشکل بیکاری به احسن وجه است که یکی از مطالبات جدی مردم هم همین ایجاد اشتغال و از بین بردن چالش هایی است که در کنار بیکاری به وجود می آید.



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری