Skip to Content

گزارش یزدبانو

ششمین دیدار محله به محله نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس به روایت تصویر


دکتر محمدصالح جوکار که از سال 92 دیدارهای مردمی خود را برای حل مشکلات مردم در محله های مختلف شهربرگزار می کند؛ اولین دیدار خود در سال جدید را به محله نعیم آباد یزد اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، مردم محله نعیم آباد یزد ششمین محله ای به شمار می روند که میزبان ششمین دیدار مردمی یک نماینده مجلس به همراه هیأتی از مدیران دولتی استان یزد هستند.

در اینگونه دیدارهای محله ای که در یکی از مساجد شاخص یک محله برگزار می شود مردم با گردهمایی به بیان مسائل و مشکلات عمرانی و شهری محله می پردازند و هریک از مسؤولان حاضر در این دیدار آخرین اقدامات و طرح های خود در رابطه با موضوعات مطرح شده را اعلام می کنند و یا قول همکاری و اقدام به موقع را می دهند.

در دیدار مردم محله نعیم آباد که یکی از محله های قدیمی شهر یزد به شمار می رود و تا کنون بیش از 70 شهید تقدیم انقلاب کرده است در دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از محله های شاخص در اعزام نیرو به جبهه ها و یکی از شلوغترین ستادهای پشتیبانی مردمی از جنگ به شمار می رفت.

در این دیدار که در آستانه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی برگزار شد علاوه بر حضور دکتر جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، مدیرانی از جمله: اسلامی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد، دهقان معاون آموزش و پرورش استان ، صحتی مدیرعامل توزیع برق استان ، سجادی پور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، عظیمی زاده شهرداریزد، دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان، شاکری شمسی فرماندار جدید یزد، یاوری نماینده راه و شهرسازی استان ، نقدی و عسکرزاده معاونین فرماندار ، پاکنژاد و یادگار از اعضای شورای اسلامی شهریزد و تعدادی دیگر از نمایندگان دستگا ههای دولتی حضور یافتند و از نزدیک با مسائل و مشکلات شهری و عمرانی مردم محله نعیم آباد یزد آشنا شدند و برای پیگیری موضوعات مطرح شده قول همکاری دادند.

       



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری