Skip to Content

گفتگوی اختصاصی/ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای نمایندگان مجلس راهگشاست


نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی را به عنوا نماینده اولی، جذاب و اموزنده خواند و گفت : وظیفه داریم برای تحقق فرمایش های ایشان توان خود را به کارگیریم.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در 16خرداد امسال  در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس دهم با تأکید بر لزوم حفظ اقتدار، هیبت و جایگاه در رأس امور بودن مجلس شورای اسلامی، به الزامات قانون‌گذاری خوب در مجلس اشاره کردند و با برشمردن اولویت‌های کاری مجلس در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، فرهنگ و سیاست‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی، گفتند: مجلس شورای اسلامی باید ضمن دمیدن روح آرامش در کشور، «انقلابی» باشد و در قانون‌گذاری انقلابی عمل کند و به مواضع خصمانه و مغرضانه‌ی آمریکا، واکنش نشان دهد و در مقابل سیاست‌های استکبار ایستادگی کند.
سیدابوالفضل موسوی بیوکی در گفتگوی کوتاه با خبرنگار یزدبانو در خصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نماینده اولی ها اظهار کرد : رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همواره ارزشمند و راهگشا هستند و در این دیدار  نیز سخنان موثری مطرح شد که ما وظیفه داریم تلاش کنیم و توان خود را برای تحقق فرمایش های این بزرگوار  به کار گیریم.
وی در پاسخ به این سؤال که «از اینکه به دیدار ایشان رفتید چه احساسی داشتید؟» بیان کرد : وظیفه ملی داشیم که برای شروع این مسیر به دیدار ایشان برویم تا از بیانات و راهنمایی های خوبشان استفاده کنیم.
نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس تصریح کرد : خود من هم علاقه مند بودم در دیدار حضوری ، سخنان ایشان را رو در رو بشنوم و این دیدار برای من دیداری جذاب و بسیار آموزنده بود.
موسوی درباره نگاه خود به برنامه های فرهنگی استان تأکید کرد : باتوجه به توانمندی و ظرفیت های موجود فرهنگی و هنری در شاخه های مختلف برای توسعه برنامه های فرهنگی استان نیازمند مطرح نمودن مباحث بسیار وسیع و رسیدن به فعالیت هایی مشخص هستیم که این نیز پس از شناخت و آسیب شناسی همه جانبه امکان پذیر است.
وی افزود : در ادامه فعالیت ها به این موضوع باید به طور جامع پرداخته شود و درباره ابعاد مختلف آن توضیح خواهم داد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری