Skip to Content

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار:

فعالیت حوزه زنان بر اساس سیاست های کلی مورد نظر رهبر انقلاب دنبال شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: فعالیت در حوزۀ زنان و خانواده بر اساس سیاست های کلی خانواده که شهریور امسال از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده انجام می شود.

به گزارش  یزدبانو به نقل ازروابط عمومی استانداری یزد؛  محمدعلی طالبی در کارگروه زنان و خانوادۀ استان یزد، مسئولیت کارگروه زنان و خانوادۀ استان را ارائۀ راهکارهای اجرایی برای تحقق سیاست های کلی خانواده عنوان کرد و استفاده از نظرات همۀ دستگاه های متولی و صاحب نظران حوزۀ زنان و خانواده برای برنامه ریزی در این حوزه را خواستار شد.
وی ادامه داد: سیاست های کلی خانواده جزو فعالیت های مهم کارگروه زنان و خانوادۀ است و انتظار داریم تعامل بین بخشی و برش استانی به ویژه در بحث حقوق کودکان با جدّیت دنبال شود.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد نیز گفت: خانواده واحد بنیادی و سنگ بنای جامعۀ اسلامی است که می تواند کانون رشد و تعالی انسان و پشتوانۀ سلامت، بالندگی، اقتدار و اعتلای معنوی کشور و نظام باشد و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب روی مباحث خانواده تاکید ویژه دارند.
رقیه کرمانیان افزود: سیاست های کلی خانواده که اواسط شهریورماه امسال از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده سیاست هایی جامع است که می تواند سند و نقشۀ راه برای همۀ فعالیت های حوزۀ زنان و خانواده باشد.
وی اظهار امیدواری کرد: با توان افزایی اعضای کارگروه زنان و خانوادۀ های استان این سیاست ها به بهترین نحو اجرا شود.
در این جلسه اعضای کارگروه زنان و خانوادۀ استان راهکارهای اجرایی برای تحقق سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزۀ خانواده را بیان کردند. 

انتهای پیام/ص

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری