Skip to Content

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد:

مسئولان در مورد روند مسئله آب به مردم گزارش دهند/ باید جدی‌تر پیگیر مسئله آب باشیم


رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با تأکید بر لزوم پیگیری جدی‌تر مسئله آب استان یزد توسط مسئولان، گفت: اقداماتی که در زمینه آب انجام می‌شود، کافی نیست و باید مسئولان در مورد روند مسئله آب به مردم گزارش دهند.

به گزارش یزدبانو؛ «محمدرضا صباغیان» رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدبانو خاطرنشان کرد: مسئله آب، کسب‌وکار در استان، کشاورزی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری هست.

وی با بیان اینکه مسئله آب یکی از موضوعاتی است که مجمع نمایندگان به‌عنوان یکی از اولویت‌ها آن را دنبال می‌کند، گفت: واقعیت این است که باید مسئله آب استان یزد ضمن اولویت‌دار بودن به‌طورجدی نیز دنبال شود.

صباغیان ادامه داد: با توجه به آثاری که کم‌آبی بر استان داشته است، در مجلس شورای اسلامی خواستیم که این مشکل چه از طریق بخش خصوصی و چه از طریق دولتی دنبال شود؛ چندی پیش حضور وزیر نیرو در یزد بر همین اساس بود.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز با بیان اینکه کمبود آب در استان یزد حوزه صنعت و کشاورزی را به‌شدت تحت تأثیر قرار داده است، تصریح کرد: کارهایی که در زمینه آب انجام می‌شود، کافی نیست و باید مسئولان در این زمینه به‌طور منظم گزارش‌هایی را به مردم ارائه کنند.

وی اشتغال را از اولویت‌های مورد پیگیری مجمع نمایندگان یزد عنوان کرد و افزود: در همین راستا برای رفع مشکل سرمایه‌گذاران در بخش معدن که منجر به کسب‌وکار و اشتغال می‌شود، تلاش می‌کنیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: از اولویت‌های دیگر استان با توجه به شرایطی که در هر شهرستان حاکم هست، کشاورزی هست که برای رفع مشکلات در این زمینه اقداماتی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مجلس قوانین خوبی را برای رونق کسب‌وکار مصوب کرده است، گفت: ما به درآمد برای اداره کشور نیاز داریم اما مجلس برای اینکه اقتصاد رونق داشته باشد طرح‌ها و قوانین خوبی را تصویب کرده است؛ کاهش تراز مالیات و عوارض در برخی جاها ازجمله این قوانین بوده است.

صباغیان ادامه داد: دستگاه‌ها اجرایی باید همت به خرج داده و موضوع کسب‌وکار را به شکل جدی دنبال کنند؛ یکی از اولویت‌های مهم استاندار یزد سرمایه‌گذاری و ایجاد کسب کار است که روند خوبی را در این زمینه طی می‌کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: ما نمایندگان مجلس اگر بتوانیم قوانین خوبی تصویب کنیم، قوانین را خوب اصلاح کنیم و ریل‌گذاری خوبی انجام شود و بعد از تصویب قوانین نظارت خوبی هم بر اجرا داشته باشیم، خیلی از مشکلات جامعه ما حل خواهد شد.

انتهای پیام/ش

 

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری