Skip to Content

گزارش/ نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد

موفقییت نظام اسلامی مدیون رهبری آگاه و مقاومت ملت ایران است


نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در خطبه های نماز جمعه شهر یزد گفت : خدا را به خاطر جراحی موفقیت آمیز رهبری شاکریم که موفقیت های نظام را مدیون وجود رهبری آگاه در رأس این نظام و نیزمقاومت این ملت در برابردشمنان هستیم .

به گزارش خبرنگار یزدبانو، آیت الله محمد رضا ناصری درخطبه های این هفته نماز جمعه شهر یزد با بیان روایتی ازامام صادق (ع)  در مورد اهمیت معرفت و اطاعت از امام زمان(عج) افزود : محبت به امیرمؤمنان و زیارت و محبت به امام معصوم (ع) از لوازم عبور از پل صراط در قیامت است که طبق بیان نورانی پیامبر اکرم (ص) از آن به عنوان کلید و رمز عبور یاد می شود.

آیت الله ناصری، محافظت بر نماز جماعت، خوش اخلاقی، امانت داری، صله رحم و...را ازدیگرلوازم عبورازصراط برشمرد .

 

*موفقیت نظام مدیون رهبری آگاه و مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است

وی با آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب، ادامه داد : خدا را به خاطر جراحی موفقیت آمیز رهبری شاکریم که موفقیت های نظام را مدیون وجود رهبری آگاه در رأس این نظام  و نیزمقاومت این ملت در برابردشمنان هستیم .

امام جمعه یزد افزود : مقام معظم رهبری برای عزیمت به بیمارستان فرمودند : من را به بیمارستان دولتی ببرید و زمانی هم باشد که زحمت کمتری برای مردم داشته باشد که این خطی مشی درسی برای مسؤولان به عنوان الگوی مردم در مورد نحوه استفاده ازامکانات دولتی و رعایت ساده زیستی است .

*پرورش بر آموزش مقدم است

ناصری ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و موفقیت دانش آموزان یزدی در کنکور سراسری با تشکراز زحمات معلمان گفت : واقعا معلمان در این زمینه کار کردند و این نتیجه تلاش در زمینه آموزش است که البته در ابتدای سال تحصیلی باید همانگونه به مسائل تربیتی و دینی دانش آموزان و آشنایی آنان با مسائل اعتقادی هم توجه شود زیرا پرورش بر آموزش مقدم است .

*همگان وظیفه امر به معروف و نهی از منکر دارند

وی امربه معروف ونهی ازمنکر را یک وظیفه همگانی دانست و ابراز داشت : همگان باید در اجرای این فریضه که دارای ابعاد گوناگون و چون سلاحی برای مبارزه با مفاسد جامعه است با احساس وظیفه، آن را گسترش دهند .

آیت الله ناصری بی حجابی را یکی از مظاهر فساد و فحشاء در جامعه برشمرد و تأکید کرد :  مراکزعلمی و آموزشی و فرهنگی مثل حوزه علمیه و دانشگاه ها که دارای قدرت و امکانات بیشتری هستند وظیفه سنگین تری نسبت به عموم مردم در قبال مقابله با مفاسد اجتماعی دارند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری