Skip to Content


نشست اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با مولاوردی


نشست مشترکی میان نمایندگان عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با شهیندخت مولاوردی معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش یزدبانو به نقل از ایلنا، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در این نشست مشترک گفت: مقابله با آسیب‌ها و ناهنجاری های اجتماعی به عنوان اولویت اصلی این معاونت در حوزه زنان و خانواده است.

شهیندخت مولاوردی در جریان این نشست، ضمن تشریح اقدامات و برنامه های در دست اقدام این معاونت در قالب برنامه های پنجم و ششم توسعه، مقابله با آسیب های اجتماعی و تدوین و اجرای بسته های حمایتی از زنان و خانواده را از اولویت های این معاونت عنوان کرد و افزود: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای همکاری و تعامل مستمر با مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد.

پروانه سلحشوری رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر ضرورت تعامل و هم افزایی دو قوه در پیگیری و حل مسایل و مشکلات حوزه زنان و خانواده، اولویت این فراکسیون را پرداختن به آسیب های اجتماعی بخصوص حمایت از زنان بدسرپرست، سرپرست خانوار و زنان زندانی و خانواده های زندانیان با استفاده از تمامی ظرفیت ها عنوان کرد.

وی همچنین با اعلام فعال کردن «کمیته سیاسی و امور بین الملل» فراکسیون زنان، هدف از این تصمیم را پیگیری مطالبات سیاسی زنان در کشور و نیز حضور فعال تر و سازنده تر آنان در عرصه های بین المللی عنوان کرد.

سلحشوری اهمیت همکاری و هماهنگی میان مجلس و دولت را در رفع مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی یادآور شد و لوایح دولت در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از زنان از جمله موضوع بیمه زنان و مشاغل خانگی را در راستای اهداف و اولویت های فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی دانست.

بنابر اعلام معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، در دیدار هیات رییسه فراکسیون زنان و معاونت امور زنان و خانواده بر ضرورت تعامل و هم افزایی دو قوه در پیگیری و حل مسایل و مشکلات حوزه زنان و خانواده تاکید شد.

این نشست با حضور طیبه سیاوشی نائب رئیس و فاطمه سعیدی و حمیده زرآبادی اعضای فراکسیون زنان و همچنین معاونان و مدیران معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در محل معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

در پایان جلسه دو طرف بر تشکیل ماهانه نشست های مشترک توافق کردند.

انتهای پیام / ص




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری