Skip to Content


نماینده دختران محجبه کشورم بودم / حجاب در مسابقات جهانی برای من محدودیتی ایجاد نکرد


بانوی یزدی مدال‌آور مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا با اشاره به ضرورت حفظ حجاب در هر شرایطی گفت: در مسابقات جهانی حجابم محدودیتی برای من ایجاد نکرد.

به گزارش یزدبانو؛ مبینا فلاح یکی از دختران یزدی است که موفق شده است در رشته تیراندازی باکمان پرچم ایران را در کشور آمریکا به اهتزاز درآورد در مصاحبه با خبرنگار فارس در رابطه با فعالیت‌های ورزشی خود گفت: به دلیل بزرگ شدن در خانواده ورزشی از کودکی عاشق ورزش بوده‌ام. تا دو سال پیش در رشته کاراته، ‌کار می‌کردم و موفق به کسب چندین مقام اول و دوم کاراته در سطح استان شدم.

وی ادامه داد: دو سال است که تیراندازی را شروع کردم به علت علاقه زیاد به این رشته با سختی‌های فراوانی که داشت آن را ادامه دادم و مدال‌های متعدد کشوری را کسب کردم.

این بانوی ورزشکار بابیان اینکه از مهرماه سال گذشته به تیم ملی دعوت‌شده و اکنون عضو تیم ملی هستم، تصریح کرد: در مسابقات جهانی لاس‌وگاس آمریکا مقام سوم جهانی را به دست آوردم.

 

فلاح حجاب را نشانه وقار و متانت یک بانوی مسلمان ایرانی عنوان کرد و افزود: در هر جای دنیا که باشم حجاب مایه افتخارم بوده و سعی می‌کنم در هر مرحله‌ای آن را حفظ کنم. حجاب من در مسابقات جهانی مراکش، تایلند و آمریکا با وقتی‌که در ایران هستم هیچ فرقی نداشت. من نماینده دختران کشور و استان یزد بودم و افتخار می‌کنم که بانوان یزدی‌ را به‌عنوان افراد با محجبه می‌شناسند.

قهرمان مسابقات جهانی تیر و کمان افزود: متأسفانه بعضی از جوانان ناآگاه فصل تابستان و گرمای آن را بهانه قرار می‌دهند و لباس‌های نامناسب می‌پوشند. نکته مهمی که دختران باید به آن توجه داشته باشند این است که حتی پسرانی که با افراد بی‌حجاب روی خوش نشان می‌دهند هنگام تشکیل خانواده به دنبال یک دختر باحجاب و باوقار می‌گردند و آن‌ها هم باور دارند که شأن و منزلت یک فرد در حفظ و پوشش مناسب است.

این بانوی افتخارآفرین تصریح کرد: با حجاب ظاهر شدن در عرصه جهانی چه مسابقات ورزشی، علمی و ... هیچ محدودیتی برای بانوان ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری