Skip to Content

رئیس کل دادگستری استان یزد

نوع معماری و سبک شهرسازی در شکل گیری جرائم مؤثر است


رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: بافت شهر و سبک های معماری در شکل گیری جرائم موثر است.

به گزارش یزدبانو به نقل از خبر دریافتی روابط عمومی دادگستری یزد، محمد رضا حبیبی در دیدار با شهردار و رئیس شورای شهر یزد اظهار داشت: در بافت های سنتی بطور معمول حاکمیت ارزشها بیشتر بوده و جرائم به مراتب کمتر شکل می گیرد.
وی افزود: گر چه به لحاظ ارائه خدمات شهری ، سبک شهر سازی مدرن و آپارتمان نشینی مطلوب تر به نظر می رسد اما تشویق مردم به سمت زندگی در منازل حیاط دار ، از تراکم جمعیت خواهد کاست و آرامش بیشتر حکم فرما خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان دقت نظر در توسعه قطب های صنعتی شهر را خواستار شد و بیان داشت: باید قبل از توسعه کامل شهرک های صنعتی بررسی کامل صورت  گیرد تا آلودگی های این مراکز به سمت شهر و محل زندگی مردم سرازیر نگردد.
این مقام قضائی بر دقت در ساخت و سازهای شهری نیز تأکید کرد و بیان داشت: در همه حال پیشگیری بهتر از درمان است و بهتر است از ابتدا بر ساخت و سازها نظارت دقیق صورت گیرد ، زیرا تخریب یک سازه به واسطه تخلف آثار بسیار بد اجتماعی ، روانی و اقتصادی را در پی خواهد داشت.
حبیبی از شهر یزد به عنوان یکی از شهرهای تمیز کشور یاد کرد و ابراز داشت: وقتی شهری در دل کویر از نظر تمیزی در درجه مطلوب است این بیانگر برنامه ریزی و تلاش مجموعه خدوم شهرداری است.
وی با اشاره به اجرای طرح های ترافیکی شهر در سنوات اخیر نیز تصریح کرد: با ساخت تقاطع های غیر هم سطح در شهر یزد  گام های خوبی در زمینه کاهش بار ترافیکی برداشته شده است که باید با تداوم آنها شرایط آینده شهر را هم لحاظ کرد.
شایان ذکر است در ابتدای این جلسه شهردار و رئیس شورای شهر یزد نیز با تبریک انتصاب رئیس کل دادگستری گزارشی از امور مرتبط ارائه نمودند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری