Skip to Content

همسر شهید بابایی:

همسرم بسیاری از خصایص خود را از مادرش به ارث برده بود


همسر شهید عباس بابایی گفت: مادر شهید بابایی به رعایت مسائل اخلاقی اصرار فراوانی داشتند و شهید بابایی خصایصی از قبیل اخلاق خوب، خوش رویی و خوش برخوردی خود را از مادر خود به ارث برده بود.

به گزارش یزدبانو به نقل از صبح قزوین، صدیقه حکمت، همسر شهید عباس بابایی در خصوص محاسن اخلاقی خانم خوئینی "مادر شهید بابایی" اظهار کرد: بانو خوئینی علاوه بر رعایت تدین و تقوا برای نهاد خانواده نیز اهمیت بسیاری قائل بودند.


وی ادامه داد: ایشان فردی خوش رو و بسیار خوش برخورد بوده و از بودن در کنار خانواده خود بسیار خرسند بودند. در خانه ایشان به روی مردم باز بود و از مصاحبت با مردم بسیار خوشحال می شدند.


حکمت خاطرنشان کرد: مادر شهید بابایی بر رعایت مسائل اخلاقی اصرار فراوانی داشتند و قبل از بیماری آلزایمر خود تا جایی که مقدور بود هیچ گاه از کمک به دیگران دریغ نمی کردند.


وی یادآور شد: شهید بابایی خصایصی از قبیل اخلاق خوب، خوش رویی و خوش برخوردی خود را از مادر خود به ارث برده بود.
همسر شهید بابایی در مورد ارادت این شهید نسبت به مادر خود بیان کرد: شهید بابایی نه تنها به مادر خود بلکه به تمامی افراد ارادت داشتند. ایشان بدون توجه به سمت و مقام خود با افراد در هر سن و موقعیتی که داشتند خود را مطابقت می داد.


وی تصریح کرد: این شهید صرفا بدون در نظر گرفتن جایگاه خود با مردم رفتار می کرد و همچنین بر روی خدمت به مردم بسیار حساس بود.


حکمت در مورد رفتار مادر شهید با خانواده خود تاکید کرد: اخلاق ایشان با عروس های خود همانند یک مادر واقعی بود و رابطه مادرشوهر و عروس بین ما وجود نداشت.


 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری