Navigation Navigation

محتوا محتوا

اخبار پلیسی؛

ازکشف محموله 25 میلیاردی گوشی تلفن همراه قاچاق تا اجراي طرح پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز در يزد


در این بسته خبری آخرین رویداد های خبر پلیسی در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار گرفته است.

به گزارش یزدامروز؛ سردار "ایرج کاکاوند" گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس، ضمن کنترل محورهای مواصلاتی به 2 دستگاه تریلی "ولوو" مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

سردار کاکاوند افزود: ماموران در بازرسی از این تریلی ها، 2 هزار و 110 دستگاه گوشی تلفن همراه فاقد مجوز گمرکی قاچاق را که در تریلی جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را 25 میلیارد و 885 میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این راستا 2 متهم که قصد انتقال این محموله را از جنوب کشور به "تهران" داشتند دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان در پایان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی یکی از مطالبات به حق مردم است که باید همه دستگاه ها در مبارزه با این معضل پنهان تلاش کرده و پلیس را یاری کنند.

اجراي طرح پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز در يزد 

سرهنگ "منوچهر نصيري" گفت: با هدف ارتقاي کمي و کيفي نظم و امنيت و برخورد قانوني با مخلان آرامش شهروندان طرح هاي متعدد شناسايي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در دستور کار مأموران انتظامي شهرستان قرار دارد که به صورت مستمر اجرا مي شوند.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد در اين باره اظهار داشت: به همين منظور ماموران اين فرماندهي در اجرای اين ماموريت توانستند 23 معتاد را با موادمخدر در سطح شهر يزد دستگير و به مراجع قضايي تحويل دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان يزد در پايان گفت: افزايش ضريب امنيت اجتماعي نيازمند همکاري و هم افزايي همه دستگاه ها و آحاد مردم است و با مشارکت همگاني است که دستاوردهاي پليس خدمتگزار پايدار خواهد بود. 

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار