Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد مطرح کرد:

حضور بیش از ۱۸ هزار نفر در گفتمان‌های دینی یزد


مدیرکل تبلیغات استان یزد گفت: در سال گذشته بیش از ۱۸ هزار نفر از گفتمان‌‌های دینی این استان بهره‌مند شدند.

به گزارش یزد امـــــروز،حجت‌الاسلام سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه در راستای ترویج فرهنگ ناب اسلامی، گفتمان‌های دینی در سراسر استان یزد برگزار می‌شود، اظهار داشت: سال گذشته این گفتمان‌ها در سراسر استان با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم یزد برگزار شد.


وی موضوع و مطالب بیان شده در این گفتمان‌ها را متنوع دانست و گفت: این گفتمان‌ها در قالب‌های مختلف از جمله کارگاهی و با بهره‌گیری از بهترین اساتید در زمینه‌های مختلف دینی صورت می‌گیرد.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان این مطلب که هر شهرستان در استان یزد به صورت جداگانه گفتمان‌های مختلفی برگزار کرده، عنوان کرد: در سال گذشته 18 هزار و 900 نفر از مردم استان یزد در گفتمان‌های دینی شرکت کردند.


حسینی‌کوهستانی تعداد کل گفتمان‌های دینی سال گذشته استان یزد را 435 مورد دانست و گفت: این گفتمان‌ها در موضوع‌های مختلف از جمله افتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار شده است.


وی جنگ نرم، جوانان، آسیب‌های اجتماعی، زن و خانواده در اسلام، عفاف و حجاب، فروع دین، مناسبت‌های ملی و مذهبی، نحله‌های عرفان‌های انحرافی و آسیب‌شناسی فرهنگ دینی را از دیگر موضوعات گفتمان‌های دینی برگزار شده در استان یزد دانست.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در ارتباط با زمینه‌های گفتمان‌های برگزار شد، گفت: تعداد 67 گفتمان با موضوع عفاف و حجاب، 78 گفتمان با موضوع مناسبت‌های ملی و مذهبی و 53 گفتمان هم با موضوع جوانان و آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است.

 

منبع:تسنیم






آخرین اخبار آخرین اخبار