Navigation Navigation

محتوا محتوا


دستگیری عامل قتل 10 عضو خانواده شهرستان فهرج


فرمانده انتظامي استان از دستگيري عامل قتل 10 عضو يک خانواده و مجروحيت پنج نفر ديگر در شهرستان "فهرج" کرمان در عمليات غافلگيرانه پليس در شهرستان ايرانشهر خبرداد.

به گزارش یزدامروز؛ سردار "حسين رحيمي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح جزئيات دقيق اين خبر، اظهارداشت: در پي وقوع قتل 10 تن و مجروح شدن پنج نفر از اعضاي يک خانواده و همسايگانشان در روستاي "جهان آباد" شهرستان فهرج از توابع استان کرمان در روز پنجشنبه دوم دي ماه، کارآگاهان پليس کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتي، سرنخ هايي از فرار عامل اين جنايت به استان سيستان و بلوچستان را به دست آوردند.

فرمانده استان سيستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامي شهرستان هاي ايرانشهر و کرمان در نتيجه رصدهاي مداوم اطلاعاتي، لحظاتي قبل اين قاتل فراري را در فلکه " بسيج " شهرستان ايرانشهر شناسايي کردند و قاتل به محض مشاهده پليس با قمه به سمت آنها حمله ور شد.

وي تصريح کرد: اين قاتل فراري با تنگ شدن عرصه بر خود، يک جوان 25 ساله را به منظور فرار از منطقه به گروگان گرفت که ماموران، وي را از ناحيه پا مورد هدف قرار دادند؛ بلافاصله متهم دستگير و فرد ربوده شده نيز آزاد شد.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان با اشاره به اينکه سه نفر از اعضاي خانواده قاتل نيز شب گذشته توسط پليس استان دستگير شدند، گفت: تحقيقات پليس در اين زمينه ادامه دارد، نيروي انتظامي با اشراف کامل اطلاعاتي اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنيت عمومي ، نظم جامعه را به هم زنند.

گفتني است ، اين فرد شامگاه پنج شنبه دوم دي ماه در روستاي "جهان آباد" شهرستان فهرج بعد از بروز اختلافات خانوادگي با خانواده همسرش به منزل آنها رفته و اعضا اين خانواده و ميهمانان آنان را به رگبار بست .

 






آخرین اخبار آخرین اخبار