Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان یزد:

دلخوری شدید مردم یزد درخصوص«حمایت از فتنه گران» در مراسم هفته دولت!


معاون شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: صحبت از فتنه گران و سخنان دو پهلو باعث اعتراضات شدید مردمی شد و بسیاری از حضار به سخنان مغرضانه وی اعتراض کردند.

به گزارش یزد امــــروز، سعید زارع معاون شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزد ندا در خصوص سخنران مراسم گرامیداشت شهدای 7 شهریور و حاشیه های این مراسم گفت: شورای هماهنگی مسئول برگزاری مراسم بوده است، اما به درخواست استاندار یزد و بنا به صلاح دید شورا و مربوط بودن مراسم به دولت، سخنران مراسم را استاندار یزد و شیخ محمد صدوقی انتخاب کرده بودند.

زارع بابیان اینکه در سال 88 برخی آقایان به مدت 8 ماه کشور را به آشوب کشیدید اظهار کرد: مرزبندی و انزجاز با فتنه 88 و فتنه گران جزء خطوط قرمز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و اینکه سخنران مراسم 7 شهریور ماه از فتنه گران 88 در سخنرانی خود یاد کرد موجب دلخوری مسئولان شورای هماهنگی و مردم شد.

وی افزود: وظیفه برگزاری، سازماندهی و تدارکات مراسم ها و بزرگداشت ایام الله از وظیفه های شورای هماهنگی است و سخنرانان این مراسمات را شورا دعوت می کند.

زارع اذعان کرد: شورا برای با همدلی دولت و رد برخی نقد ها در خصوص عدم رعایت اعتدال در انتخاب سخنرانان این بار انتخاب سخنران را به عهده استاندار گذاشت.

سخنرانی مقدم نکات مبهم زیادی داشت، وی در صحبت هایش تاکید کرده است که به دعوت « شیخ محمد صدوقی» به یزد آمده است و دقایقی به تعریف و تمجید از خاندان صدوقی پرداخت.
مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و گرامی داشت هفته دولت در یزد با حاشیه های پر رنگ تر از متن همراه بود.

در این مراسم که با حضور مسئولین ارشد استان و مسئولین ادارات و مردم برگزار شد معاون بین الملل تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در سخنان خود با حمایت قاطع از عملکرد دولت، به حمایت ضمنی از سران فتنه پرداخت.

محمد مقدم در پایان سخنان خود از گرفتاری یکی از سران فتنه دم زد و براساس نقل قولی از وی یزد را شهری عنوان کرد که در رابطه با آن هیچ نگرانی نیست.

صحبت از فتنه گران و سخنان دو پهلو باعث اعتراضات شدید مردمی شد و بسیاری از حضار به سخنان مغرضانه وی اعتراض کردند.

نکته قابل تامل در این میان سوابق گذشته ی این سخنران است که مسئولین دعوت کننده به آن توجهی نکرده و در سالی که همدلی دولت با ملت نامگذاری شده موجبات تشدید شکاف بین دولت و ملت را فراهم آورده و احساسات جمع کثیری از مردم را جریحه دار کرده اند.






آخرین اخبار آخرین اخبار