Navigation Navigation

محتوا محتوا

درخشش یزد درجشنواره بیستم تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکزصدا وسیما؛

رادیو یزد صاحب هدهد جشنواره بیستم تولیدات مراکز صدا وسیما شد


صداوسیمای مرکز یزد هدهد بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکزصدا وسیما استان ها را ازآن خود کرد.

به گزارش یزدامروز به نقل از یزد رسا، در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان هاکاظم دهقانی اشکذری در بخش ویژه و موضوع برنامه های محرم با مستندخبری صدای ماندگار رتبه اول را کسب کرد. همچنین در این جشنواره در بخش اقتصاد مقاومتی از گزارش کارستان کاظم دهقانی تقدیرشد.

درمستند خبری صدای ماندگار،عشق و هنر نوحه خوان بی نظیر یزد مرحوم حسین سعادتمند به تصویر کشیده شد که صدای ماندگار در معاونت خبرصداوسیمای مرکز یزد تهیه شده و تصویربردار این اثرمحمد حاجی عابدی و تدوین این مستندخبری نیز برعهده محمد بهره ور بوده است.

دربخش پژوهش سیدمحمدجوادصداقت کشفی با اثر(بررسی تخصصی رنگ و کاربرد آن در محیط شهریزد) در بخش پژوهش منجربه تولید رتبه سوم جشنواره را از آن خود کرد و همچنین مهدی پیمانفربا اثر راهکارهای اثربخشی شبکه تابان درتوسعه ورزش همگانی استان یزد در بخش جنبی و موضوع بهداشت و سلامت عنوان بهترین پژوهشگر را کسب  کرد.

درمعاونت صدا,مرکز یزد نیزدر بخش اصلی جشنواره و در حوزه کارهای کودک، فاطمه زارع بعنوان تهیه کننده برنامه بچه های یزد حائز رتبه برتر شد وجایزه نخست صدابرداری هم به علی دهقانی‌زاده  ازهمین برنامه ازمرکز یزد رسید؛ همچنین در حوزه برنامه‌های معارفی مریم تقی‌زاده تهیه کننده برنامه در خلوت انس بعنوان نفر اول معرفی شد.

در حوزه برنامه‌های عصرگاهی و صبحگاهی نیز جوایز نفرات برتر به ترتیب به راضیه دهقانی‌زاده، فهیمه اصفهانیان (نویسنده رادیو) و سعید طالبی‌پور (گوینده مرد) اهداء شد.
همچنین درمراسم اختتامیه بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها ،هدهد برتر صدای مراکز استانها به دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای یزد اهداء شد.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار