Navigation Navigation

محتوا محتوا

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یزد:

عربستان با حمله به یمن گور خود را کنده است/عربستان و ترکیه به دنبال ماجراجویی خطرناک در منطقه


عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با اشاره به تجاوز عربستان و دیگر مرتجعین منطقه به یمن گفت: آل سعود با حمله به یمن گور خود را با دستان خود کنده است.

به گزارش یزد امـــروز؛ سامان نیازی دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، ضمن محکوم کردن حمله عربستان به یمن اظهار داشت: ما هرگونه تجاوز و دخالت در امور کشورها را بشدت محکوم می‌کنیم و معتقدیم سرنوشت کشورها به دست ملت‌هایشان باید رقم بخورد.

 

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: آل سعود با حمله به یمن گور خود را با دستان خود می‌کند.

 

برخی از دولت‌های کشورهای ضعیف و حقیر شده عربی هم که امروز از عربستان حمایت می‌کنند باید زودتر در رفتار خود تجدید نظر کنند و بیش از این فریب رژیم صهیونیستی را نخورند و دست از برادر کشی بردارند.

 

وی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور ترکیه در اتهام به ایران  گفت: سخنانی که اخیراً توسط مسئولان ترکیه گفته شد درست نیست، ایران هیچ وقت بدنبال دخالت و سلطه در امور هیچ کشوری نبوده و این را در عمل نشان داده است. این کشورهای ترکیه و عربستان هستند که بدنبال تجاوز و دخالت در امور کشورهای دیگر هستند.

 

این فعال دانشجویی با انتقاد از سکوت شورای امنیت در برابر حمله عربستان به یمن تصریح کرد: اقدامات شورای امنیت سازمان ملل متحد نمایشی هستند و جایی که باید حضور داشته باشند، نیستند و عکس‌العملی نشان نمی‌دهند، در رابطه با حمله عربستان به یمن هم سکوت کرده‌اند.

 

نیازی در ادامه افزود: در صورت فتوای ولی امر مسلمین جهان دانشجویان بسیجی بالاخص دانشجویان بسیجی استان یزد آماده هستند، به مردم مظلوم یمن کمک کرده و پابه‌پای آنها در مقابل متجاوزان ایستادگی کنند.

 

وی در خاتمه اظهار داشت: وزارت خارجه کشورمان تا به حال اقداماتی را در رابطه با مشکل یمن انجام داده که قابل تقدیر است ولی می‌بایست تحرکات بیشتری در خصوص حل این بحران داشته باشند.






آخرین اخبار آخرین اخبار