Navigation Navigation

محتوا محتوا

میرمحمدی در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

فلسفه وجودی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی احیای انقلاب در همه زمان هاست


استاندار یزد در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت:در حقیقت فلسفه وجودی تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،به فرمان امام راحل(ره) پیشبرد اهداف مشخص،واحیای انقلاب اسلامی در همه زمان ها است.

به گزارش خبرنگار یزد امـــــروز؛ استاندار یزد در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات  اسلامی استان یزد،این شورا را الگوی همدلی و همزبانی،اتحاد وتبلیغات اسلامی قلمداد کرد.

سید محمد میرمحمدی ادامه داد:در حقیقت فلسفه وجودی تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،به فرمان امام راحل(ره) پیشبرد اهداف مشخص،واحیای انقلاب اسلامی در همه زمان ها است.

میرمحمدی با بیان این که انقلاب اسلامی تنها مختص ایران نیست افزود:خداوند در قرآن کریم مردم را با کلمه «یاایهاالناس»خطاب قرارداده و این بدین  معنی است که اسلام با بینش جهانی خود همه جوامع بین المللی را برای قدم برداشتن درمسیردرست مورد هدف قرار داده و انقلاب اسلامی ایران نیز به واسطه اسلامی بودنش متعلق به همه جوامع بشری می باشد.

وی با اشاره به ابعاد جهانی برخی مناسبت های انقلاب نظیر روز قدس اظهارداشت:امام خمینی(ره) روز قدس را روزاتحاد جهان اسلام نامید،تا اسلام در سطح بین الملل نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

میرمحمدی پاسداران و بسیجیان را حافظان انقلاب و اسلام ناب محمدی دانست و تصریح کرد:شورای هماهنگی نیز جهت احیای انقلاب برای نسل های آتی پایه گذاری شده است.

استاندار یزد با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای و جمع بندی نهائی آن گفت: مقام معظم رهبری در هنگام مذاکرات فرمودند«من دیپلمات نیستم؛انقلابی هستم» واین سخن معظم له،ریشه عمیق درفهم انقلاب و نشان از اهمیت انقلاب دارد.

وی در پایان ابراز داشت: باید به گونه ای عمل کنیم که مردم همان گونه  که در مناسبت های مذهبی نقش دارند در مناسبت های انقلابی نیز نقش داشته باشند هرچند که ملت بزرگ ایران همواره در صحنه های حساس نظام نقش پررنگی داشتند.






آخرین اخبار آخرین اخبار