Navigation Navigation

محتوا محتوا


مشارکت بخش خصوصی برای تامین هزینه‌های ستاد دهه فجر


هشتمین نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ «سعید زارع» در هشتمین نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه بزرگداشت یوم الله دهه فجر نقش مهمی در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد گفت: ‌تنها 40 روز به ایام الله دهه فجر باقی مانده و مسئولان باید در این زمینه روزانه یک برنامه محوری در سطح استان برگزار کنند.

سرهنگ  رضا پورشمسی برگزاری برنامه‌های کارگروه نیروهای مسلح و بسیج در ستاد دهه فجر استان را با محوریت بسیج دانست و گفت: با حمایت مسئولان و دست‌اندکاران می‌توان برخی از برنامه‌های تدوین شده را به برنامه‌های شاخص کشوری تبدیل کرد.

جانشین سپاه الغدیر یزد از تدوین چهار هزار ویژه برنامه دهه فجر در کارگروه نیروهای مسلح چهلمین سالگرد انقلاب در یزد خبر داد و ابراز داشت:تبیین اندیشه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، مردمی بودن، توجه به اقشار مختلف و اجرای 120 طرح محرومیت‌زدایی را از مهمترین برنامه های ستاد فوق برشمرد.

«محمدرضا علمدار یزدی» رییس سازمان صنعت معدن و تجارت یزد از مشارکت بخش خصوصی  برای تامین تمام هزینه‌های ستاد دهه فجر خبر داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد هم تجلیل از 40 نخبه شاعر ایثارگر، برگزاری یادواره شهدای انقلاب و ناجا، یادواره اسوه‌های صبر یادبود والدین و همسران شهدا، همایش فرهنگ و مدیریت جهادی، اجرای طرح نایب الشهید، تولید و پخش 40 برنامه ایثار و شهادت و برنامه کنگره کشوری اقلیت‌های مذهبی را از مهمترین برنامه های تدیوین شده در کارگروه ایثار و شهادت دانست.

 






آخرین اخبار آخرین اخبار