Navigation Navigation

محتوا محتوا


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد منصوب شد


با حضور جمعی از مسئولین قضایی استان یزد، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد منصوب شد.

به گزارش یزدامروز، با حضور رئیس‌کل دادگستری استان یزد و جمعی از مسئولین قضایی استان یزد مراسم تودیع و معرفی معاون جدید اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد برگزار شد.

در این مراسم محمدرضا حبیبی رئیس‌کل دادگستری استان یزد با تشکر از زحمات علی شریعت پناه سرپرست سابق این معاونت تأکید کرد: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم یکی از حوزه‌هایی است که واقعاً جای کار بسیاری دارد که با تلاش در آن می‌توان تا حد زیادی از ارتکاب جرم و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.

حبیبی افزود: حوزه پیشگیری از وقوع جرم به دلیل گسترده بودن دامنه فعالیت حجم بسیار بالایی از انجام کارها را بر عده دارد که به همین دلیل نیازمند توجه جدی در حوزه تأمین نیروی انسانی است که امیدواریم با جذب افراد جدید در بدنه دستگاه قضا این مشکل رفع شود.

در ادامه این مراسم محمدحسین رحیمی زاده به‌عنوان معاون جدید اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد معرفی شد.

رحیمی زاده در سخنانی با اشاره به اهمیت جایگاه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در حوزه تأمین سلامت اجتماعی اظهار داشت: بدون شک امروزه اهمیت پیشگیری بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از مسئولین به نقش مهم آن در تأمین سلامت اجتماعی و اخلاقی جامعه پی برده‌اند.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد در پایان تأکید کرد: امیدوارم با تعاملی که با دستگاه‌های دخیل در حوزه پیشگیری صورت می‌گیرد بتوانیم در استان شاهد اتفاقات خوبی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم باشیم که این نیازمند عزم جدی همه دست‌اندرکاران این حوزه است.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار