Navigation Navigation

محتوا محتوا

بارش برف و خواب زمستانی آقایان؛

موج انتقادهای کاربران فضای مجازی از بی‌کفایتی مسؤولان+ تصاویر


بارش برف در بسیاری از استان‌های کشور هرچند موجب خوشحالی و شادی مردم شد، اما ناکارآمدی دولت و مدیریت شهری در برخی از شهرهای بزرگ، مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرد.

به گزارش یزدامروز، در برهه‌ای قرار داریم که هم دولت، هم بخش قابل توجهی از مجلس و هم شورای شهر کلان‌شهرها در دست اصلاح‌طلبان است. اما بی‌کفایتی و ناتوانی این جریان در مدیریت کشور هر روز  ابعاد مختلفی را نشان می‌دهد.

بارش برف در بسیاری از استان‌های کشور هرچند موجب خوشحالی و شادی مردم شد، اما ناکارآمدی دولت و مدیریت شهری در برخی از شهرهای بزرگ مانند تهران، مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرد. همچنین برخی از راه‌های مواصلاتی و جاده‌های اصلی برای ساعات طولانی مسدود شد.

نکته قابل توجه اینکه با وجود پیش‌بینی انجام شده مبنی بر ورود موج سرما و یخبندان به کشور و شرایط جاده‌ها، جلسه مدیریت بحران سازمان راهداری شنبه‌شب تشکیل نشده و یکشنبه تشکیل شده است!

ناکارآمدی مسؤولان با موجی از انتقادها همراه شد و بسیاری از کاربران فضای مجازی نسبت به این همه بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی مدیران مربوطه واکنش نشان دادند. در ادامه واکنش کاربران توییتر را از نظر می‌گذرانیم:






آخرین اخبار آخرین اخبار