Navigation Navigation

محتوا محتوا


پیام تسلیت استاندار یزد به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی


‌استاندار یزد با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش یزدامروز، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، استاندار یزد با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام استاندار یزد به شرح زیر است:

بسمه تعالی

« انالله و انااليه راجعون »

با كمال تأسف و دريغ، ايران اسلامي يكي از بزرگ‌ترين و مؤثرترين فرزندان برومند و يكي از چهره‌هاي برجسته انقلابي، سياسي و مذهبي خويش را از دست داد و در عزاي او سيه پوش گشت.

حضرت آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني به ملكوت اعلي پيوست و امتي را داغدار هجران خويش ساخت، او كه در قبل از انقلاب اسلامي از سرآمدان مبارزه با رژيم ستم شاهي و در پيروزي انقلاب اسلامي از مؤثرترين اركان نظام و همراه با امام و  از برنامه‌ريزان برجسته و عضو شوراي انقلاب بود، ناگهان به ملكوت اعلا پركشيد و از ميان ما رفت و اشك حسرت را در ديده ها نشاند.

خدمات او چه در دوران دفاع مقدس و جانشين فرماندهي كل قوا، چه در سنگر رياست مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري و چه در هشت سال دوران سازندگي رياست جمهوري و خدمات صادقانه و ايثارگرانه او در همه زمينه‌ها بويژه در مقاطع حساس انقلاب اسلامي ماندگار و فراموش ناشدني است.

او از ياران صديق و همراهان باوفاي حضرت امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي و انديشمندي بنام بود و در قبال توطئه ها و دسيسه هاي استكبار هوشمندانه عمل مي كرد و يكي از چهره هاي مشهور جهان اسلام بشمار مي رفت.

او همواره يار وفادار و همراه بزرگوار رهبر معظم انقلاب اسلامي باقي ماند، هاشمي گنجينه اسرارنظام و كتاب فشرده انقلاب اسلامي است و ياد و نام او در ذهن و جان مردمان اين مرز و بوم و تاريخ ايران و اسلام هميشه خواهد درخشيد.

اينجانب اين ضايعه عظيم و اسفناك را به مقام معظم رهبري، ملت شريف و انقلابي ايران، مردم عزيز و قدرشناس دارالعباده استان يزد، ملت هاي مسلمان و آزادي‌خواه جهان، دولتمردان عرصه تدبير و اميد، بازماندگان و خويشان و فرزندان بزرگوارشان تسليت عرض مي كنم و اميدوارم خداوند منّان روح بلند ايشان را با ارواح طيّبۀ شهيدان و صالحان محشور فرمايد و مغفرت و رحمت بي انتهاي خويش را نصيب او گرداند.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار