Navigation Navigation

محتوا محتوا


کشف ۳۱ تن پوشاک قاچاق در یزد/عدم نصب اتیکت قیمت مهمترین تخلف واحدهای صنفی یزد است


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد عدم نصب اتیکت قیمت اجناس و کالاها را از مهمترین تخلف واحدهای صنفی استان در سال گذشته دانست و از کشف ۳۱ تن پوشاک قاچاق در یزد خبر داد.

به گزارش یزدامروز به نقل از تسنیم، غریب بیژن‌نیا بعد از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این استان اظهار داشت: کار نظارت و بازرسی بر واحد‌های مختف صفی و بررسی مسائل با همکاری مردم در طول سال انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته افزون بر 9000 تماس مردمی با این اداره کل و در شهرستان‌ها با تعزیزت حکومتی انجام گرفته که همین تماس‌ها و تعامل‌ها سبب پیگیری و رسیدگی شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: همکاری مردم در یزد و تمامی شهرستان‌های استان با ادارات تعزیزات حکومتی و ارائه گزارشات مستند و موثق در کاهش تخلفات و برخورد با متخلفان نقش‌آفرین است.

بیژن‌نیا با بیان این مطلب که مهم‌ترین پرونده تعزیزات حکومتی یزد در سال گذشته مربوط به کشف 31 تن پوشاک قاچاق در شهرستان ابرکوه بود که انجام شد، خاطرنشان کرد: در قالب این پرونده افزون بر 50 میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلف اعمال و به نفع دولت ضبط شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته از 1440 پرونده مربوط به افراد مختلف در باب تعزیرات حکومتی 1374 مورد آن بررسی و مختومه شده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در تمامی شهرستان‌های استان ادارات تعزیرات حکومتی دایر و با جدیت و در چارچوب مقررات برای رسیدگی به مسائل فعالیت دارند، تصریح کرد: همکاری و ارائه گزارشات مردم در خصوص تخلفان موجب پیگیری و رسیدگی به موقع  می‌شود.

بیژن‌نیا به اهمیت فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مردم در ارتباط با کار ادارات تعزیزات حکومتی و اطلاع‌رسانی به مردم توسط رسانه‌های گروهی تاکید کرد. 






آخرین اخبار آخرین اخبار