Navigation Navigation

محتوا محتوا

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اجازه دیدار با دانشمندان هسته‌ای را به آمانو نمی‌دهیم/مصاحبه با دانشمندان هسته ای،خط قرمز نظام


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دیدار یا مصاحبه با دانشمندان هسته ای یکی از خطوط قرمز نظام است که رهبر معظم انقلاب نیر بارها به آن تاکئید کرده اند و به هیچ وجه اجازه دیدار و یا بازجویی از دانشمندان هسته ای را به آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داده نمی شود.

به گزارش یزد امـــــــروز؛عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با راه دانا در خصوص احتمال دیدار آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در جریان سفر خود به تهران و دیدارش با دانشمندان هسته ای کشورمان اظهار داشت: دیدار یا مصاحبه با دانشمندان هسته ای یکی از خطوط قرمز نظام است که رهبر معظم انقلاب نیر بارها به آن تاکید کرده اند.

 

محمد حسن آصفری افزود: به هیچ وجه اجازه دیدار و یا بازجویی از دانشمندان هسته ای به آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داده نمی شود و هیچ کس هم چنین حقی را ندارد و اگر سازمان انرژی اتمی ایران چنین اجازه ای را بدهد مجلس نیز این موضوع را به طور جدی پیگری خواهد کرد و برخورد می کند.

 

عضو کمیسون امنیت ملی مجلس در پاسخ به سوالی در خصوص صحت و سقم ادعا خبرگزاری آمریکایی در مورد مصاحبه آمانو با دانشمندان ایرانی اظهار داشت: ما هم این را شنیده ایم ولی چنین اجازه ای را به کسی نمی دهیم که بخواهند با دانشمندان هسته ای مصاحبه ای بکنند و اگر سازمان انرژی اتمی ایران بخواهد چنین اجازه ای را بدهد حتما مجلس به طور جدی ورود کرده و برخورد میکند.

 

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: دولت و وزارت خارجه نباید به هیچ وجه چنین اجازه ای را به بیگانگان بدهند و حق چنین اجازه ای را هم ندارد.






آخرین اخبار آخرین اخبار