Navigation Navigation

محتوا محتوا


از 500 بانوی برگزیده مدیریت مصرف برق قدردانی شد


همایش قدردانی از بانوان برگزیده مدیریت مصرف برق یزد با حضور 1500 بانوی خوش حساب و صرفه جو در بخش برق این استان برگزار شد.

همایش قدردانی از بانوان برگزیده مدیریت مصرف برق یزد با حضور 1500 بانوی خوش حساب و صرفه جو در بخش برق این استان برگزار شد.

محمدرضا صحتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در این همایش که با حضور جمع کثیری از بانوان یزدی برگزار شد، گفت: صنعت برق نیاز به سرمایه گذاری کلان دارد زیرا درآمد حاصل از فروش انرژی الکتریکی فقط بخشی از هزینه سرمایه گذاری صنعت برق را تامین می کند.

وی با اشاره به این که صنعت، متکی به درآمدهای عمومی است افزود: امیدواریم با مدیریت مصرف بهینه برق، زمینه تولید، اشتغال و رشد اقتصادی با استفاده از ظرفیت های انرژی الکتریکی در کشور و استان فراهم کنیم.

وی  در ادامه با بیان این که بانوان نقش مهمی و تاثیرگذاری در مصرف بهینه برق دارند، افزود: زنان به عنوان همسر و مادر و مدیر برنامه ریزی اقتصادی خانواده نقش مهمی در چگونگی مصرف انرژی ها دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد افزود: این قشر، به عنوان مدیران خانه بیشترین تاثیر را در امر صرفه جویی به ویژه برق در محیط زندگی و کار دارند.

صحتی اضافه کرد: امیدواریم با همراهی یکدیگر و مدیریت بانوان در منزل تابستانی بدون قطعی برق داشته باشیم. همایش تجلیل از بانوان برگزیده مدیریت مصرف برق استان با هدف آشنایی با مدیریت اقتصادی بانوان در منزل ، نقش نظارتی آنان در مدیریت مصرف برق در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور 1500 نفر از مشترکین خوش حساب ، صرفه جو و مشترکینی که قبوض خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کرده بودند برگزار و در آن از 500 بانوی برگزیده مدیریت مصرف برق قدردانی شد. 






آخرین اخبار آخرین اخبار