Navigation Navigation

محتوا محتوا


استاندار یزد رای خود را در صندوق انداخت/معیشت، رونق اقتصادی و کار اولویت مجلس آینده باشد


استاندار یزد گفت: اگر خدای ناکرده غفلت شود و کسانی وارد مجلس خبرگان رهبری شوند که در انتخاب رهبری اشتباه شود جامعه متزلزل می شود.

به گزارش یزدامروز،استاندار یزد صبح امروز با حضور در مسجد روضه محمدیه به مقام شامخ سومین شهید محراب آیت‌الله صدوقی(ره)، ادای احترام کرد

سیدمحمد میرمحمدی سپس پای صندوق شماره یک حاضر و رای خود را در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به صندوق آرا انداخت.

استاندار یزد پس از شرکت در انتخابات در ساعات اولیه رأی گیری گفت: مردم ایران بر اهمیت انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی واقف هستند و گر نه امروز در همین ساعت ابتدایی با پر شور و نشاط پای صندوق رأی حضور پیدا نمی کردند.

سید محمد میر محمدی با اشاره به اهمیت این دوره انتخابات افزود: مجلس خبرگان رهبری وظیفه مهمی را بر عهده دارد و اگر خدای ناکرده غفلت شود و کسانی وارد مجلس خبرگان رهبری شوند که در انتخاب رهبری اشتباه شود جامعه متزلزل می شود و این وظیفه ای است که نمی توان به هر کسی سپرد.

استاندار یزد در خصوص اهمیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز از این نظر که قوانین را تصویب می کند بسیار دارای اهمیت است چراکه وقتی موارد اجرایی در چهارچوبه و نظم قرار داشته باشد مردم نیز در جامعه نظم را احساس می کنند.

وی افزود: مجلس آینده باید مجلسی باشد که عزم راسخ تری در معیشت، رونق اقتصادی و کسب کار بیشتر از گذشته داشته باشد.






آخرین اخبار آخرین اخبار