Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه در جمع خبرنگاران یزدی خبر داد

افتتاح اولین فروشگاه نسل جدید رفاه در یزد/فروشگاه های نسل جدید،مصداق عینی اقتصاد مقاومتی


مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه در جمع خبرنگاران یزدی از افتتاح اولین فروشگاه نسل جدید رفاه در یزد همزمان با میلاد امام حسن(ع)خبر داد.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه در جمع خبرنگاران یزدی ازافتتاح اولین فروشگاه نسل جدید رفاه در یزد همزمان با میلاد امام حسن (ع)خبر داد.

فرشید گلزاده کرمانی ضمن اعلام این خبر گفت: فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سال 1374 با هدف ارتقای سطح زندگی مردم راه اندازی شد که هم اکنون با وجود تعداد 220فروشگاه  و یکهزار عاملیت فروش در سطح کشوربزرگترین مجموعه زنجیره ای کشور بوده وزمینه اشتغال 3500نفر به طور مستقیم وچند ده هزار نفر به صورت غیر مستقیم را فراهم آورده است.

گلزاده با اعلام این مطلب که هم اکنون 16 فروشگاه رفاه درسطح استان فعال هستند افزود: به دلیل بالا بودن پتانسیل فروش در یزد تصمیم گرفتیم تعداد7 فروشگاه نسل جدید را در این استان راه اندازی کنیم که البته سهم شهر یزد در این زمینه دو فروشگاه می باشد.

وی ارائه محصولات غذایی تازه،ایجاد محیطی جذاب و زیبا مطابق با استانداردهای روز دنیا،تتنوع گسترده کالا،کنترل و تضمین کیفیت از مبدا تولید،ارتباط قوی بخش مدیریت با مشتریان و کاهش قیمت در کنار بالابردن کیفیت را از ویژگی فروشگاه های نسل جدید عنوان کرد و اظهار داشت: محصولات غذایی تازه شامل ادویه وگیاهان دارویی،حبوبات،لبنیات سنتی،میوه و سبزیجات تازه و نان داغ و تازه است.

گلزاده تنوع کالای اسمی مراکز رفاه را 50هزارنوع کالا اعلام کرد وگفت: البته این تنوع کالایی در استان های مختلف و بنا بر سلیقه مشتریان متفاوت است که در حال حاضر فروشگاه های استان 11هزار نوع کالا را در دسترس مشتریان خود قراردادند.

عضو هیئت مدیره فروشگاه های زنجیره ای رفاه، فروشگاه های نسل جدید را مصداق عینی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت:  فروشگاه های رفاه کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ویترینی از انواع کالاها و تولیدات ایرانی تهیه کرده و کالاها و اجناس را به صورت مستقیم از تولید کنندگان خریداری می کند.

وی با تلکید براین نکته که 95 درصد کالاهای فروشگاه رفاه ایرانی است گفت: فروشگاه های رفاه در کنار ارتقای سطح زندگی مردم به دنبال ارتقای رونق تولیدکنندگان داخلی نیز هست و در این راه اهتمام جدی دارد.

گلزاده همچنین از اجرای طرح های تکریم اقشار کم درامد و بازنشستگان دراین فروشگاه ها خبر داد و اظهار داشت: در راستای تکریم این عزیزان طی تفاهم نامه امضا شده با بانک رفاه کارت های کاراکارت به بازنشستگان محترم تامین اجتماعی اهدا می شود که می توانند به وسیله این کارت ها بدون پرداخت وجه نقد کالای مورد نظر خود را خریداری کرده و دوماه پس از خرید پول آن را پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته در استان یزد با مشارکت بانک رسالت توانستیم تعداد یکصد جهیزیه  نوعروسان را تامین کنیم

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه به طرح عیدانه این فروشگاه ها اشاره کرد و ابراز داشت: مردم عزیز می توانند در این طرح که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد با خرید از این فروشگاه ها از تخفیف 20تا 50درصدی بهره مند شوند.


 






آخرین اخبار آخرین اخبار