Navigation Navigation

محتوا محتوا

به مناسبت هفته بهزیستی؛

افتتحاح ۱۴ طرح و پروژه بهزیستی در یزد


مدیرکل بهزیستی استان یزد از افتتاح ۱۴ طرح و پروژه این سازمان در سراسر استان یزد همزمان با هفته بهزیستی خبر داد.

به گزارش یزد امـــــروز، جلیل عفتی، پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بهزیستی در استان یزد اظهار داشت: در این هفته برخی از پروژه ها و طرح ها با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح و بهره برداری می شود.

وی از جمله این طرح ها به طرح توانبخشی مراقبتی مبتنی بر خانواده در شهرستانهای تفت و مهریز، موسسه خیریه غیرانتفاعی فرافر اندیشه کویردر یزد، کارگاه کشاورزی مرکز اجتماع درمان مدارTC استان، موسسه خیریه بهشتیان گاریز، موسسه فصل رویش و پایگاه سلامت روان محلی نسیم امید در یزد، ساختمان جدید موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) ابرکوه، مرکز اورژانس اجتماعی بافق و موسسه غیردولتی آوای زندگی در میبد اشاره کرد.

عفتی خاطرنشان کرد: در این هفته در مجموع بیش از ۷۷ عنوان برنامه در شهرستانهای استان یزد با شعار «تنها همه با هم می توانیم» اجرا می شود.

عفتی، یکی دیگر از برنامه هایی که امسال به مناسبت همزمانی هفته بهزیستی با ماه مبارک رمضان، از افطار تا سحر برگزار می شود را برگزاری کارگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد اعلام کرد و افزود: این طرح در پارک بزرگ شهر، پارک هفت تیر و پارک بهاران میبد برگزار می شود.

وی، نواخته شدن زنگ هفته بهزیستی در مهدکودکها، دیدار رئیس سازمان بهزیستی کشور با امام جمعه یزد و استاندار یزد، دیدار با خانواده معلولان، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه معلولان و ... را از دیگر برنامه های هفته بهزیستی در استان یزد برشمرد.

 

منبع:مهر






آخرین اخبار آخرین اخبار