Navigation Navigation

محتوا محتوا

مشاور عالی و مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت:

امام جمعه فقید مهریز در دفاع از رهبری کوتاهی نمی‌کرد ‌/شجاعت در برابر دشمنان خصوصیت بارز حجت الاسلام برهان


مشاور عالی و مدیر حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه حجت‌الاسلام برهان در دفاع از رهبری کوتاهی نمی‌کرد، گفت: امام جمعه فقید مهریز در برابر دشمنان شجاع بود و حرفش را محکم و شفاف می‌زد.

به گزارش یزدامروز ؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمد طباطبایی‌نسب پیش از شروع مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام علی برهان امام جمعه فقید مهریز با تسلیت درگذشت این عالم ربانی، اظهار داشت: حجت الاسلام علی برهان عالمی شجاع و وارسته بود.

وی با بیان اینکه آقای برهان برای شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه جایگاه ویژه‌ای داشت، گفت: رضایتمان از زحمات بی دریغ  آقای برهان را اعلام می‌کنیم.

مشاور عالی و مدیر حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: به طور قطع شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان یزد شخصیت خوبی را برای امامت جمعه مهریز منصوب کرده و خلا وجود حجت الاسلام برهان را پر می‌کند.

طباطبایی با تسلیت شهادت امام هادی(ع) افزود: نظام امامت و ولایت نظام مقتدری است که در طول تاریخ همیشه پرچمدار مبارزه با طاغوت و استکبار بوده که یکی از این پرچمداران، وجود مقدس حضرت امام هادی(ع) بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های ائمه معصومین(ع) تربیت عالمان و شخصیت‌های برجسته دینی و علمی بود به گونه‌ای که در طول تاریخ مردم از وجود شاگردان این حضرات بهره گرفته‌اند.

مشاور عالی و مدیر حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه در طول انقلاب از ااین عالمانی که در برابر ظلم ایستادگی می‌کردند زیاد داشتیم، گفت: آقای برهان در دفاع از رهبری کوتاهی نمی‌کرد و حرفش را شفاف و محکم می‌زد.

طباطبایی حجت‌الاسلام و المسلمین برهان که فرزند و برادر شهید است را عالمی شجاع در برابر دشمنان دین و انقلاب دانست و گفت: دومین برکت نظام امامت و ولایت وحدت و همدلی در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: ما زیر پرچم امام هادی(ع) آمدیم که یکی باشیم و از برکت انقلاب و نظام ولایت و ولایت، نماز جمعه که نماد وحدت و همدلی است به صورت گسترده در کشور برپا می‌شود.

مشاور عالی و مدیر حوزه ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه امروز دشمن از هر وسیله‌ای استفاده می‌کند که به انقلاب ایران ضربه بزند، گفت: ما باید در برابر این اقدامات دشمنان، زیر سایه رهبری و با اطاعت بی چون و چرا از منویات رهبر معظم انقلاب، تمام اقدامات دشمنان را همچون گذشته خنثی کند.

طباطبایی با بیان اینکه مردم انتظار کوتاهی و سازش در برابر دشمنان را از روحانیت ندارد، گفت: در مرام امام حسین(ع) و امام هادی(ع) سازش وجود ندارد و مردم هم می خواهند که روحانیت در برابر دشمنان ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه ایستادگی در برابر دشمنان یکی دیگر از برکات نظام امامت و ولایت است، خاطرنشان کرد: در زمان امام خمینی(ره) و رهبری مقام معظم رهبری دشمن هر کاری که می‌توانست انجام داد تا اقتدار ایران و انقلاب و ولایت را بشکند ولی نتوانستند چرا که این اقتدار ریشه در صلابت امام حسین(ع) و امام هادی(ع) دارد.

انتهای پیام/ج

تسنیم






آخرین اخبار آخرین اخبار