Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون سیاسی استاندار:

آمریکا نقش سپاه در منطقه را به خوبی درک کرده است


معاون سیاسی استاندار یزد گفت: و اینکه امروز مستکبری که خود سردمدار تروریسم و حمایت از آن است نهادی چون سپاه را تروریست می خواند، یعنی به خوبی به نقش سپاه در معادلات منطقه پی برده است.
معاون سیاسی استاندار:

به گزارش یزدامروز؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در رابطه با تروریستی خواندن سپاه توسط آمریکا، اظهار داشت: دشمنی، خباثت و حماقت آمریکا بر کسی پوشیده نیست و سیاستی که دولت ترامپ در وضعیت فعلی پیش گرفته که از هر روزنه برای فشار و تحریم استفاده کند.

احمد ترحمی افزود: آمریکا گمان می کند با فشار می تواند را تسلیم خواسته های خود کند؛ تروریستی خواندن سپاه نیز در راستای همین هدف طراحی شده است تا فشار بر ایران را مضاعف کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار است که برخلاف مقررات و کنوانسیون های بین المللی نیروی نظامی و رسمی یک کشور، تروریستی معرفی می شود در حالی خود این نیرو در خط مقدم مبارزه با تروریست حضور دارد.

معاون سیاسی استاندار یزد ادامه داد: کاری که سپاه در عراق و سوریه و مشاوره هایی که به این کشور ها برای مبارزه با داعش داد همه در راستای مبارزه با تروریسم بود و اینکه امروز مستکبری که خود سردمدار تروریسم و حمایت از آن است چنین اقدامی را انجام می دهد، یعنی به خوبی به نقش سپاه در معادلات منطقه پی برده است.

ترحمی خاطرنشان کرد: این اقدام فرصتی برای همدلی، انسجام و همگرایی در کشور است؛ امروز می بینیم که همه یکصدا از سپاه حمایت می کنند و حتی کسانی که شاید انتقادات و زاویه های با سپاه داشتند در جریان این اتفاق، دقیقاً به عنوان حامی و مدافع سپاه ایستاده اند.

وی با بیان اینکه این همگرایی و انسجام خنثی کننده سیاست های آمریکا است، گفت: این وحدت و همگرایی هم سیاست و تحریم های آمریکا را بی نتیجه خواهد گذاشت و هم موجب اقتدار و قدرت روز افزون سپاه می شود.

افکار عمومی کشورهای منطقه به خوبی به این موضوع واقف هستند که نقش سپاه در منطقه یک نقش بازدارنده، مقابله کننده و مانع از گسترش تروریسم است و این اقدام آمریکا به خوبی سیاست های دوگانه دولت آمریکا را به نمایش می گذارد.

انتهای پیام/م*




آخرین اخبار آخرین اخبار