Navigation Navigation

محتوا محتوا

با حضور 600 نفر از دانش آموزان سال کنکوری اتفاق افتاد

برگزاری همایش ویژه دانش آموزان کنکوری و خانوادهایشان در یزد


همایش بزرگ سرنخ با حضور 600 نفر از دانش آموزان سال کنکوری و خانواده هایشان توسط کانون آزاد جمعیت هلال احمر شهرستان یزد ( کانون نسیم دانش ) در سالن همایش های جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش یزدامروز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت: در راستای اهداف کانون آزاد این جمعیت که ارائه مشاوره مطلوب و موثر در زمینه آسیب های اجتماعی و فرهنگی به عموم مردم می باشد ، همایش بزرگ سر نخ همزمان با سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در سالن همایش شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار گردید.


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در ادامه افزود: در این برنامه سعی شد تا از اساتید برتر استان در زمینه مشاوره تحصیل ، تربیتی و استرس استفاده گردد و همچنین تقدیر و تشکر از رتبه های برتر کنکور سال 1394 استان یزد نیز از دیگر برنامه های صورت گرفته در این همایش بود.


زارع سروی در پایان از تلاش های دبیر کانون آزاد جمعیت هلال احمر شهرستان یزد ، آقای میثم وطنیه و سایر اعضای اجرایی این همایش تقدیر و تشکر نموده و بیان نمود اجرای همایش های آگاه سازی عمومی از مخاطرات اجتماعی همچون اعتیاد و شبکه های اجتماعی ، از برنامه های آتی این کانون می باشد.

 






آخرین اخبار آخرین اخبار