Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون صدای مرکز یزد عنوان کرد

برگزیدگان جشنواره سرود و موسیقی نغمه های کویر هشتم بهمن مشخص می شوند


سیروس گفت: با پایان یافتن مرحله اول داوری جشنواره سرود و موسیقی نغمه های کویر در یزد آثار برای داوری نهائی به تهران ارسال شده و در روز 8 بهمن ماه مراسم انتخاب برگزیدگان و اهدای جوایز برگزار خواهد شد.

به گزارش یزدامروز؛ معاون صدای مرکز یزد در حاشیه نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر در مصاحبه با یزدامروز؛ از تهیه و تدارک 31 هزار دقیقه برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رادیو یزد خبر داد و  گفت: این برنامه ها در بازه زمانی یکساله و از فجر 96 تا فجر 97 پخش خواهند شد.

داوود سیروس در ادامه با بیان اینکه برنامه های ویژه ای برای چهل سالگی انقلاب در نظر گرفتیم خاطر نشان کرد: تهیه و ساخت مستند،برگزاری مسابقات رادیویی و تولید سریال 10 قسمتی نمایشی با محوریت انقلاب در یزد و نقش شهید صدوقی در روند شکل گیری انقلاب در استان و کشور با همکاری بنیاد صدوق  از مهمترین برنامه های در دست اقدام هستند که در طول سال 97 پخش خواهند شد.

سیروس همچنین ازاجرای زنده رادیو یزد  بر روی استیج در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و اظهار داشت : این اقدام توسط معاونت صدا با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد صورت می گیرد و برنامه سازان رادیویی در میان مردم بر روی استیج به اجرای برنامه خواهند پرداخت که هدف از این اقدام نیز ایجاد شور و نشاط در مردم و آشنایی آنان با روند برنامه سازی در رادیو است.

وی افزود: جشنواره سرود و موسیقی نغمه های کویرهم  با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،شهدای مدافع حرم و شخصیت های یزد تدارک دیده شده که با پایان یافتن مرحله اول داوری در یزد آثار برای داوری نهائی به تهران ارسال شده و در روز 8 بهمن ماه مراسم اعلام برگزیدگان و اهدای جوایز برگزار خواهد شد.






آخرین اخبار آخرین اخبار