Navigation Navigation

محتوا محتوا

نایب رییس فدراسیون تنیس درامور بانوان:

به دنبال جذب سرمربی خارجی هستیم


نایب رییس فدراسیون تنیس در امور بانوان از مذاکره این فدراسیون برای حضور و جذب یک سرمربی خارجی برای تیم ملی بانوان خبر داد.

به گزارش یزد امــــروز،مهرافزا منوچهری گفت: کمیته فنی فدراسیون تنیس در حال بررسی و تحقیق در مورد چند مربی مطرح خارجی است و به زودی سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد شد.

وی افزود: هدف از حضور سرمربی خارجی کمک به پیشرفت تنیس در بخش بانوان و استعدادیابی در این رشته ورزشی است .فدراسیون تنیس در مدیریت جدید توجه و حمایت ویژه ای از توسعه فعالیت های بخش بانوان دارد و پیش بینی می شود امسال تحولات زیادی را در تنیس بانوان ایران شاهد باشیم.

منوچهری خاطرنشان کرد : برگزاری منظم مسابقات در رده های سنی مختلف و دوره های آموزشی مربیان وداوری در بخش بانوان در سال جاری به طور جدی پیگیری خواهد شد.اکنون طرح استعدادیابی از علاقه مندان به این رشته ورزشی که دارای فیزیک بدنی مناسب و استعدادخوبی در تنیس هستند در برخی استان های کشور در حال اجراست .

وی ادامه داد: بر اساس این طرح در استان تهران فراخوان داده شد وحدود 800 نفر علاقه مند در رده های سنی پایین شرکت کردند که این آمارامیدوار کننده بود و در استان های اصفهان و یزد نیز به همین روال ،کار در حال انجام است.

نایب رییس فدراسیون تنیس در امور بانوان همچنین از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تنیس زنان ایران در مردادماه امسال به میزبانی اصفهان خبر داد و گفت : یک مرحله از مسابقات تنیس جایزه بزرگ زنان ایران ماه جاری در مجموعه ورزشی امیر آمل برگزار شد و غزاله ترکمن از تهران با برتری برابر هنگامه عزیزی از آمل قهرمان شد.

منوچهری ادامه داد: سعی خواهیم کرد تا پایان سال در هر ماه یک رویداد مهم منطقه ای و یا کشوری تنیس بانوان را داشته باشیم که برگزاری منظم این مسابقات به آمادگی بیشتر بازیکنان و هماهنگی آنان برای مسابقات برون مرزی کمک خواهد کرد.

 

منبع:ایرنا





آخرین اخبار آخرین اخبار