Navigation Navigation

محتوا محتوا


بیش از 2500 نفر براي اعتكاف در شهرستان یزد بصورت اینترنتی ثبت نام کردند


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در مجموع دو هزار و 523 نفر به صورت اینترنتی در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان یزد ثبت‌نام کرده‌اند .

به گزارش یزدامروز؛ حجت الاسلام «علی کارگر» با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام اینترنتی جهت حضور در مراسم معنوی اعتکاف، گفت: در مجموع دو هزار و 523 نفر به صورت اینترنتی در مراسم معنوی اعتکاف شهرستان یزد ثبت نام کرده‌اند .

وی با بیان این که در سال جاری در 17 مسجد شهرستان یزد ثبت‌نام مراسم اعتکاف به صورت اینترنتی صورت گرفت، اظهار كرد: از این تعداد يك مسجد ویژه برادارن و 16 مسجد ویژه خواهران بوده است .

کارگر با بیان این که تاکنون آمار مساجدی که ثبت‌نام در آنها به صورت حضوری انجام می‌گیرد، جمع‌آوری نشده است عنوان كرد: همچنین در برخی مساجدی که ثبت‌نام در آنها به صورت اینترنتی صورت گرفته، تعدادی هم به صورت حضوری ثبت‌نام شده‌اند .

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: بیشترین تعداد معتکف ثبت‌نام کننده به صورت اینترنتی مربوط به مسجد ملأاسماعیل با 566 نفر ویژه برادران و بیشترین تعداد معتکف ثبت‌نام کننده خواهر مربوط به مسجد اعظم کوچه بیوک با 300 نفر است .

وی گفت: از مجموع ثبت‌نام کنندگان اینترنتی 566 نفر را برادران و یک هزار و 950 نفر را خواهران تشکیل می‌دهند .

کارگر با اشاره به اتمام ظرفیت اکثر مساجد، گفت: در گروه خواهران ظرفیت اکثر مساجد به پایان رسیده است و تنها مساجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرک دانشگاه امکان ثبت ‎‎ نام از علاقه مندان رادارند.

ایسنا/





آخرین اخبار آخرین اخبار