Navigation Navigation

محتوا محتوا

شهردارزارچ خبر داد:

بیش از 50 هزار متر مربع از محلات زارچ آسفالت می شود


شهردار زارچ خبر داد : با هدف بهسازی معابر، عملیات آسفالت بیش از 50 هزار متر مربع محلات زارچ آغاز شد.

 شهردار زارچ در گفتگو با یزدامروز؛یکی از مهمترین مشکلات و همچنین اصلی ترین مطالبه شهروندان شهر زارچ آسفالت و بهسازی محلات و معابر سطح شهردانست و گفت: خرابی ، فرسوده بودن آسفالت و خاکی بودن محلات یکی از مشکلات مهم و اساسی شهر زارچ است و تلاش داریم که در سال 95 تغییر اساسی در وضعیت معابر اصلی و محلات شهر ایجاد کنیم .

محمد رضا حفیظی ضمن بیان اینکه آسفالت و لکه گیری معابر یکی از خواسته های اصلی مردم شهر زارچ بوده که همواره از طریق مراجعه حضوری به شهرداری و شورا و همچنین توسط رسانه ها به شهرداری گوشزد شده است گفت: روکش بلوار شهید صدوقی (ره)، خیابان مجلسی و مرمت و درزگیری آسفالت خیابان امام و بلوار صاحب الزمان (عج)  از جمله خدماتی است که شهرداری زارچ قبل از شروع عملیات آسفالت محلات انجام داده است .
وی اظهار امیدواری کرد : تا پایان سال جاری بتوانیم به تعهدات خود در خصوص آسفالت محلات و سایر خیابان های سطح شهر عمل کرده و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم .
شهردار زارچ در پایان با اعلام اینکه طی 2 سال گذشته بالغ بر 250  میلیارد ریال برای بهسازی آسفالت خیابان های زارچ هزینه شده اضافه کرد: در سال جاری نیز درحدود 150 میلیارد ریال  بدین منظور اعتبار در نظر گرفته شده است.






آخرین اخبار آخرین اخبار